کد خبر: 140685
A

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه: با تلاش شبکه اطلاعاتی بسیج، گروه ۷ نفره «توزیع شب نامه» در قزوین بازداشت شدند

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بازداشت گروه ای از مردان و زنان که شب نامه علیه نظام در شهر قزوین توزیع می کردند، خبر داد.

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه: با تلاش شبکه اطلاعاتی بسیج، گروه ۷ نفره «توزیع شب نامه» در قزوین بازداشت شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بازداشت گروه «توزیع شب نامه» علیه نظام با همکاری شبکه اطلاعاتی بسیج خبر داد. 

خبرگزاری فارس نوشت؛  با تلاش شبکه اطلاعاتی بسیج در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و همکاری مردمی، رصد، شناسایی و دستگیری تعدادی از هسته های اولیه تشویش کنندگان اذهان عمومی دستگیر شدند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ بر اساس ادعای ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه؛ « رصد، شناسایی و دستگیری تعدادی از هسته های اولیه تشویش کنندگان اذهان عمومی و عوامل توزیع شب نامه های فراخوان تجمعات غیر قانونی، با تلاش شبکه اطلاعاتی بسیج در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و همکاری مردمی صورت گرفت.»

این ارگان رسانه ای همچنین  نوشته است «گفتنی است هسته اولیه، گروهی متشکل از ۷ زن و مرد که با هدف تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم جهت شکل دهی تجمعات و حوادث ضد امنیتی، اقدام به انتشار شب نامه و شعارنویسی می کردند با اطلاع رسانی مردمی از طریق شبکه اطلاعات بسیج مورد رصد و اشراف اطلاعاتی قرار گرفته و در حین ارتکاب جرم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر