کد خبر: 140687
A

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان: ۷۰۰ نفر در استان همدان در پی اعتراضات اخیر دستگیر شدند/ ۸۰ درصد افراد دستگیر شده زیر ۲۵ سال بودند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ۷۰۰ نفر در استان همدان در پی اعتراضات اخیر دستگیر شدند که ۸۰ درصد افراد دستگیر شده زیر ۲۵ سال بودند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان: ۷۰۰ نفر در استان همدان در پی اعتراضات اخیر دستگیر شدند/  ۸۰ درصد افراد دستگیر شده زیر ۲۵ سال بودند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ۷۰۰ نفر در استان همدان در پی اعتراضات اخیر دستگیر شدند که ۸۰ درصد افراد دستگیر شده زیر ۲۵ سال بودند.

وی افزود: دشمن این بار منسجم‌تر و با امکانات بیشتر و سازماندهی بیشتر سعی در هدایت فتنه‌ها داشت و مشاهده کردیم افراد متفرقه‌ای از سایر استان‌ها وارد همدان شدند و قصد تعرض به مساجدی هم‌چون امامزاده عبدالله(ع) را داشتند.

فرمانده سپاه استان همدان تصریح کرد: ۷۰۰ نفر در استان همدان در پی اعتراضات اخیر دستگیر شدند که ۸۰ درصد افراد دستگیر شده زیر ۲۵ سال بودند و به اعتقاد بنده بسیاری از آن‌ها با ارزش‌ها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی به خوبی آشنا نبودند و ناآگاه بودند که مورد سوءاستفاده دشمن قرار گرفتند و ما در همان ابتدا افراد آموزش دیده که اهل استان همدان نبودند و توسط دشمن سازماندهی شده بودند را توسط نیروهای جهادیمان دستگیر کردیم.

مجیدی بیان کرد: یک زمانی آموزش و پرورش ما به طور کلی رها شده بود اما در شرایط کنونی انتظار داریم مسائل انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان به ویژه در مدارس ما به خوبی شرح داده شود تا این رخنه ایجاد شده ترمیم و اصلاح شود؛ دشمن به دنبال سوءاستفاده از مشکلات جوانان است.

فرمانده سپاه همدان ادامه داد: برخی افراد نادان و نفهم برخی توهین‌ها روانه شهید همدانی کردند در صورتی که بزرگترین افتخار فرمانده شهید ما دفاع از حرم بود؛ در برخی شبکه‌ها اخباری در رابطه با سردار فضلی منتشر و تلاش می‌کنند تاثیرگذاری این بزرگان را کمرنگ جلوه دهند.

وی در پایان گفت: امیدواریم شأن ۸۰۰۰ شهید استان بیش از پیش حفظ شود و ارزش‌ها و اندیشه‌های دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن به نسل جوان گفته شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر