کد خبر: 147497
A

اوقاف قم ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری از آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد در قم از محل عواید موقوفات و در آستانه سالروز میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد.

اوقاف قم ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت‌الاسلام عباس اسکندری با اشاره به طرح آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از محل عواید موقوفاتی با نیت مرتبط اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون، 15 نفر از این قبیل زندانیان به همت اوقاف و با همکاری ستاد دیه استان، آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

وی در ادامه افزود: امروز نیز به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرای مرضیه(س)، 10 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با پرداخت 3 میلیارد ریال از بدهی‌هایشان از محل عواید موقوفات شهرستان قم، آزاد خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه مراسمی به همین مناسبت با حضور رئیس کل دادگستری و اداره کل زندان‌های استان قم تدارک دیده شده است گفت: این اقدام به همت مرکز افق آستان مقدس امامزاده احمد بن قاسم(ع) صورت می‌گیرد.

به گفته حجت‌الاسلام اسکندری، در سال جاری تاکنون و در مجموع، 25 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد شامل چهار نفر از بانوان و 21 نفر از آقایان با پرداخت بدهی‌ به مبلغ هفت میلیارد و 500 میلیون ریال، آزاد شده‌اند.

منبع: رسا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر