کد خبر: 148404
A

اطلاع دقیقی درباره استخدام ۴ هزار نفر در دوره مدیریت ششم شهری ندارم اما لیست منتشر شده در فضای مجازی کذب است

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر استخدام ۴ هزار نفر در دوره مدیریت ششم شهری گفت: اطلاع دقیقی درباره این موضوع ندارم اما براساس آنچه که از زبان معاون مربوطه شهرداری تهران خوانده ام گفته شده این لیست کذب و ساختگی است.

اطلاع دقیقی درباره استخدام ۴ هزار نفر در دوره مدیریت ششم شهری ندارم اما لیست منتشر شده در فضای مجازی کذب است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ماجرای استخدام افراد جدید در شهرداری ارائه داد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بودجه چه زمانی تصویب می‌شود گفت: بودجه یک ماه نیازمند تصویب است.

وی افزود: فردا اولین جلسه کمیسیون تلفیق با موضوع درآمدها برگزار خواهد شد و سپس بخش هزینه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر استخدام ۴ هزار نفر در دوره مدیریت ششم شهری گفت: اطلاع دقیقی درباره این موضوع ندارم اما براساس آنچه که از زبان معاون مربوطه شهرداری تهران خوانده ام گفته شده این لیست کذب و ساختگی است.

وی ادامه داد: اینکه افرادی از ابتدای دوره استخدام شده‌اند تکدیب نمی شود اما نمی توان لیست ارائه داد چون استخدام شرایط خاصی دارد و شورای شهر این موضوع را بررسی خواهد کرد.

چمران با اشاره به موضوع آلودگی هوا بیان کرد: ۲۳ دستگاه در حوزه الودگی هوا مسئولیت دارند و هنوز برنامه دلخواهی توسط دستگاه ها اجرا نشده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در حوزه ساخت اتوبوس یکی از سازندگان اعلام کرده است که تا نوروز ۴۰ دستگاه را تحویل خواهد داد و پیش پرداخت این دستگاه‌ها از سوی شهرداری تامین شده است اما تنها ۱۲۰ دستگاه تحویل داده شد.

وی افزود: اگر اتوبوس‌های ارزان قیمت و سالم و مطابق استاندارد لازم وجود داشته باشد به نفع مردم و مدیریت الودگی هوا خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آخرین کاری که می‌توان انجام داد تعییر ساعت کاری و طرح زوج و فرد است، گفت: این موارد برای آلودگی هوا به تنهاییموثر نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر