کد خبر: 154916
A
امام جمعه اصفهان:

بی دین کردن، بی عفت کردن، بی حجاب کردن، وارد کردن مشروبات الکلی، قمار بازی و سگ بازی کار دشمنان است/ دشمن می خواهد یک کشور انقلابی و موفق را از قدرت تهی کنند

میردامادی امام جمعه اصفهان: بی دین کردن، بی عفت کردن، بی حجاب کردن، وارد کردن مشروبات الکلی، قمار بازی و سگ بازی در جامعه، تمام ابعاد دشمنی دشمنان اسلام است تا یک کشور انقلابی و موفق را از قدرت تهی کنند.

بی دین کردن، بی عفت کردن، بی حجاب کردن، وارد کردن مشروبات الکلی، قمار بازی و سگ بازی کار دشمنان است/ دشمن می خواهد یک کشور انقلابی و موفق را از قدرت تهی کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد افزود: بی دین کردن، بی عفت کردن، بی حجاب کردن، وارد کردن مشروبات الکلی، قمار بازی و سگ بازی در جامعه، تمام ابعاد دشمنی دشمنان اسلام است تا یک کشور انقلابی و موفق را از قدرت تهی کنند.

وی اظهار داشت: تکلیف همگان در این مساله بسیار مهم و مشخص است و هیچ کس در مقابل فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر بدون‌ تکلیف نیست.

بنابر گزارش دیده بان ایران، امام جمعه موقت اصفهان افزود: اگر در مقابل فشارها و توطئه‌های دشمنان به ویژه فشارهای اقتصادی که بر جامعه وارد کرده اند صبر کردید پیروز خواهید شد.

وی تاکید کرد: مسوولان در برابر مشکلات اقتصادی مکلف و موظف هستند و بدانند که در قیامت و در دادگاه عدل الهی باید جوابگو باشند.

حجت الاسلام میردامادی افزود: امروز بسیاری از اقشار مردم تحت فشارهای اقتصادی قرار دارند و زندگی بر آن‌ها سخت شده است.

وی به مسوولان ادارات دولتی تاکید کرد که اگر به نارضایتی تراشی و بی احترامی به مردم بپردازند گناهی نابخشودنی است.

امام جمعه موقت اصفهان با تقدیر از جمعیت هلال احمر گفت: این مجموعه تنها موسسه و تشکیلاتی است که تمام مردم از آن راضی هستند و در همه موارد از جمله جنگ، سیل، زلزله و گرفتاری‌های مختلف فرشته نجات مردم هستند.

وی عمده مشکل جامعه را فراموشی قیامت دانست و تاکید کرد: نباید فراموش کرد که دنیا هدف نیست بلکه وسیله است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر