کد خبر: 155560
A

خدمات کاشت ناخن در آرایشگاه های اسدآباد ممنوع شد

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد از ممنوعیت خدمات غیرقانونی آموزش و کاشت ناخن در سطح آرایشگاه‌های زنانه این شهرستان خبر داد.

خدمات کاشت ناخن در آرایشگاه های اسدآباد ممنوع شد

هادی نامور ، اظهار کرد: در زمینه فعالیت و خدمات آرایشگاه ها مدتی است شاهد انجام خدمات غیرقانونی آموزش و کاشت ناخن توسط واحدهای صنفی آرایشگاه زنانه در شهرستان هستیم که در این رابطه تمامی واحدهای صنفی آرایشگاه زنانه در سطح شهرستان نباید خارج از چهارچوب قوانین تعریف شده فعالیت کنند.

وی افزود: این واحدهای خدماتی ضمن تذکرات و اخطارهای قبلی صادره و دستورالعمل‌های رسیده، حق ارائه خدمات از قبیل آموزش و کاشت ناخن در سالن های آرایشگاه زنانه را ندارند چراکه این خدمات هم از لحاظ شرعی و هم از لحاظ قوانین پزشکی و نیز نظام صنفی مغایرت داشته و هرگونه فعالیت در این رابطه تخلف محسوب می‌شود.

نامور تصریح کرد: افرادی که پنهانی و به صورت سیار اقدام به آموزش در سطح آرایشگاه های زنانه می کنند، تخلف کرده و به عنوان متخلف طبق هماهنگی‌های انجام شده به مراجع  قضایی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: با متصدیان واحدهای صنفی نیز که اقدام به کاشت ناخن کنند، طبق قوانین موجود برخورد قاطع صورت می گیرد و ضمن پلمب واحد صنفی متصدی واحدهای متخلف به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی برای اعمال قانون معرفی خواهند شد.

نامور با بیان اینکه در همین رابطه بازرسان ما به صورت نامحسوس آرایشگاه های زنانه را کاملاً رصد و گزارشات لازم را به این اداره ارجاع می کنند، گفت: امیدواریم این واحدهای صنفی در ارتباط با موارد فوق تابع قوانین و مقررات نظام صنفی و تعزیرات حکومتی باشند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در پایان خاطرنشان کرد: شماره تماس ۳۳۱۲۶۵۵۴ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۲۷ مرکز استان راه های ارتباطی واحد بازرسی و نظارت برای همشهریان برای ارائه هر گونه گزارشات است.

 

ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر