کد خبر: 155711
A

صادقی، حقوقدان: به دادسرا احضار شدیم و از وکلا تعهد گرفتند

محمود صادقی، حقوقدان و نماینده مجلس پیشین که به دادسرا احضار شده بود، نوشت: ‌با ملاحظه پرونده من و چند نفر دیگر اعلام کردیم قبلا به این اتهامات رسیدگی و قرار موقوفی تعقیب صادر شده و رسیدگی مجدد وجاهت ندارد. او با احترام گفت شما همین را بنویسید. من نوشتم و جلسه را ترک کردم. به افراد دیگر برگه ای را داد که گویا تعهدنامه بود و از آنها خواست آن را امضا کنند.

صادقی، حقوقدان: به دادسرا احضار شدیم و از وکلا تعهد گرفتند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمود صادقی، حقوقدان و نماینده مجلس پیشین که به دادسرا احضار شده بود، نوشت: ‌پیرو این اخطاریه امروز ساعت ۹ در دادسرای اوین حضور پیدا کردم. حدود هفده وکیل دیگر هم بودند. ابتدا گفتند افراد به نوبت به بازپرسی می‌روند. بعد اعلام شد بازپرس حضور ندارد. بالاخره بعد از دو ساعت بعلت عدم حضور بازپرس سرپرست دادسرا عهده دار رسیدگی به پرونده ها شد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ با ملاحظه پرونده من و چند نفر دیگر اعلام کردیم قبلا به این اتهامات رسیدگی و قرار موقوفی تعقیب صادر شده و رسیدگی مجدد وجاهت ندارد. او با احترام گفت شما همین را بنویسید. من نوشتم و جلسه را ترک کردم. به افراد دیگر برگه ای را داد که گویا تعهدنامه بود و از آنها خواست آن را امضا کنند.

photo_2023-05-23_17-04-33

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر