کد خبر: 160095
A

شهادت ۲ مامور پلیس مواد مخدر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهادت دو مامور انتظامی این استان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

شهادت ۲ مامور پلیس مواد مخدر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهادت دو مامور انتظامی این استان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

سید جواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از اطلاع از عبور یک محموله مواد مخدر از نوع تریاک در محور یاسوج به اصفهان، ماموران انتظامی در منطقه تلگاه شهرستان بویراحمد، خودروی حامل مواد مخدر را مشاهده و متوقف می‌کنند.

وی اظهار کرد: در حالی که خودرو حامل مواد مخدر متوقف شده بود، سرنشینان یک دستگاه خودرو که اسکورت کننده محموله بوده اند به محض رسیدن به محل استقرار ماموران انتظامی، نیروهای انتظامی را به رگبار می‌بندد و متواری می‌شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دو نفر از این افراد دستگیر شدند. هاشمی مهر تصریح کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آنها ادامه دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه دو نفر از ماموران خدوم نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جهت کمک به عملیات جستجو و دستگیری سریع‌تر عاملان تیراندازی درخواست بالگرد داده‌ایم که به منطقه اعزام شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر