کد خبر: 162497
A

این چهار مامور قلابی چه‌طور با سواری کوئیک خفت می‌کردند

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری چهار نفر که با معرفی خود به عنوان مامور اقدام به زورگیری و اخاذی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

این چهار مامور قلابی چه‌طور با سواری کوئیک خفت می‌کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛سرهنگ منصور خدایی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: مدتی قبل در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که چهار سرنشین یک دستگاه سواری کوئیک که لباس نظامی بر تن داشتند اقدام به زورگیری از دو نفر نوجوان در محدوده مسکن مهر کرده و متواری شده‌اند. در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۵ این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری این افراد، گفت: ماموران کلانتری بلافاصله اقدام به اجرای طرح مهار در خروجی مسکن مهر کرده و سواری کوئیک را متوقف کردند. در ادامه نیز هر چهار سرنشین آن را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین خودروی مذکور نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن سه قبضه قمه، یک قبضه کلت کمری فندکی و لباس نظامی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت:‌ متهمان در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز برای آنان پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

خدایی به مردم توصیه کرد که در صورت مواجهه با افرادی که خود را مامور می‌کنند، حتما کارت شناسایی آنان را رویت کنند و اگر با مورد مشکوکی نیز مواجه شدند حتما با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر