کد خبر: 164334
A

تبریک اعضای شورا به زاکانی برای قرارگیری در لیست تحریم‌ها: نمایانگر قابلیت و کارآمدی اوست + فیلم

اعضای شورای شهر تهران به قرارگیری نام زاکانی شهردار پایتخت در لیست تحریم‌ها واکنش نشان داده و قرارگیری نام وی در لیست تحریم‌ها را نمایانگر قابلیت و کارآمدی او و فعالیت موثرش در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کردند.

 تبریک اعضای شورا به زاکانی برای قرارگیری در لیست تحریم‌ها:  نمایانگر قابلیت و کارآمدی اوست + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اعضای شورای شهر تهران به قرارگیری نام زاکانی شهردار پایتخت در لیست تحریم‌ها واکنش نشان داده و قرارگیری نام وی در لیست تحریم‌ها را نمایانگر قابلیت و کارآمدی او و فعالیت موثرش در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کردند.

 مهدی عباسی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: از شهرداری تهران می‌خواهیم که همچون سنوات گذشته اقداماتی را در خصوص کمک به مدارس محروم انجام دهد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک شهرداری نیازهای اولیه مدارس رفع شود تا بتوانند آماده آغاز سال تحصیلی باشند، اظهار کرد: همچنین در حوزه ایمنی معابر اطراف مدارس لازم است که معاونت امور مناطق اقداماتی را انجام دهد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین آقامیری با اشاره به قرارگیری نام شهردار تهران در لیست تحریم‌ها گفت: به زاکانی بابت اینکه مورد غضب انگلیس قرار گرفته و در لیست تحریم‌ها او را قرار داده‌اند تبریک می‌گویم چرا که تجربه نشان داده کسانی در لیست تحریم‌ها قرار می‌گیرند که در جهت منافع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گام برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن نام آقای زاکانی در لیست تحریم‌ها نشان دهنده فعالیت موثر او در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و به همین علت مورد غضب قرار گرفته است، ادامه داد: اقدامات شهردار تهران در راستای رشد بوده که قابل تقدیر است و در شهر تهران هم می‌بینیم با اینکه فرصت کوتاه بوده اما کارهای ارزنده‌ای شروع شده است. به گونه‌ای که بیش از ۱۰۰۰ پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در شهر تهران فعال شده است.

این عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه ابزار تحریم بی فایده است، گفت: اما این کشورها اصرار دارد که صرفا برای ایجاد جنجال‌های سیاسی و جهت دادن به افکار عمومی تحریم کنند که البته این تحریم‌ها نتیجه‌ای ندارد و شهرداری تهران قدم‌های خود را محکمتر بر می‌دارند.

پرویز سروری نیز ضمن تقدیر از بصیرت و آگاهی مردم ادامه داد: ملت ایران در اوج بصیرت و آگاهی قرار دارد و بهترین پیام به براندازان در روز گذشته، حضور گسترده مردم در مراسم‌های شهادت امام رئوف بود.

وی با بیان اینکه این افتخار بزرگی برای مدیریت شهری است که شهردارش در لیست تحریم‌ها قرار گرفته، افزود: اما نکته قابل توجه این است که انگلیس فکر می‌کند هنوز دوران قرون وسطی است و به عنوان ارباب به دنیا نگاه می‌کند و هنوز واقعیت انقلاب اسلامی را درک نکرده است. البته یا متوجه نیست و یا خود را به خواب زده است.

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه قرار گرفتن نام شهردار تهران در لیست تحریم‌ها نمایانگر قابلیت و کارآمدی اوست، گفت: انگلیس توقع داشت شهری که توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده است مورد بی توجهی مدیران شهری باشد و آن را همانگونه رها کنیم اما شورا و شهرداری انقلابی هستند و عملکردمان بر اساس شاخص‌های انقلاب کدگذاری شده است.

احمد علوی نیز با اشاره به قرارگیری نام زاکانی در لیست تحریم‌های انگلیس گفت: به نظر می‌رسد دوستانمان در مدیریت شهری شهر لندن باید به سیاستمداران خود تذکر دهند. چرا که در دهه ۵۰ لندن برای بهسازی شبکه فاضلابش از ایران وام می‌گیرد و حالا آنها مدیر شهری تهران را تحریم کرده‌اند و به نظر می‌رسد انگلیس باید مطالعات تاریخی خود را به روز کند و بازنگری در نحوه برخورد داشته باشد.

وی افزود: اتفاقات روزهای اخیر نشان داد وقتی مردم پای کار بیایند نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود، گفت: امیدوارم مسئولین و حتی خود ما در برنامه ریزی‌هایمان دینمان را به مردم ادا کنیم.

مهدی چمران نیز در واکنش به سخنان اعضا گفت: وقتی خارجی‌ها از ما تقدیر می‌کنند باید به خودمان شک کنیم و هر وقت به ما می‌تازند باید به خود ببالیم و دوستانمان قرارگیری نام زاکانی در لیست تحریم‌ها را به او تبریک گفتند و ما نیز به او تبریک می‌گوییم و اگر کارها برای مردم و خدا باشد خود خدا به ما کمک می‌کنند.

منبع: شرق

 

volumeVideo: 2.81M | durationVideo: 00:00:53
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر