کد خبر: 166885
A

بازداشت مبلغ مصرف مواد روانگردان در فضای مجازی/ کشف ۸ کیلوگرم انواع روانگردان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک مبلغ و فروشنده مواد روانگردان در فضای مجازی خبرداد.

بازداشت مبلغ مصرف مواد روانگردان در فضای مجازی/ کشف ۸ کیلوگرم انواع روانگردان

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای انجام ماموریت‌های ذاتی پلیس با انجام رصدهای شبانه‌روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط ماموران دایره فتای پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد یکی از خرده‌فروشان موادمخدر اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کرده است.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات شمال پایتخت شناسایی کنند. پس از شناسایی مخفیگاه متهم موضوع به مراجع قضائی منعکس و مجوز دستگیری وی صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود:‌ در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل هشت کیلوگرم انواع مواد روانگردان را کشف و ضبط کنند.

باباپور با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی گفت:‌ متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و پس از آن به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر