کد خبر: 168262
A

کلاهبرداری ۴ میلیارد تومانی به بهانه دعانویسی در کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: عضو اصلی یک باند کلاهبرداری که به بهانه دعانویسی و مداوای بیماری، ۴۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

کلاهبرداری ۴ میلیارد تومانی به بهانه دعانویسی در کرمان

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی امروز ۹ آبان ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یک شهروند به سبب فریب و کلاهبرداری از او، مشخص شد خانمی کلاهبردار با مراجعه به او در مغازه‌اش و باز کردن سر صحبت متوجه بیماری فرزند وی شده و با معرفی خود به عنوان کارمند یک نهاد قضائی، شاکیه را به یک دعانویس برای رفع بیماری فرزندش معرفی و به همین بهانه از او یک خودرو، مقادیری طلا و یک سفته دریافت نموده اما پس از ترک محل، گوشی خود را از دسترس خارج می‌کند.

وی افزود: در این رابطه با پی‌جویی‌های تخصصی کارآگاهان مشخص شد این خانم به همراه دو متهم دیگر با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری، کارمند دادگاه و دیگر عناوین از ۱۰ شهروند دیگر نیز به همین شیوه کلاهبرداری کرده‌اند که در ادامه متهمه اصلی شناسایی و با ردزنی‌های تخصصی در یکی از روستاهای اطراف رفسنجان دستگیر شد.

سرهنگ میرحبیبی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱ مالباخته که بیش از ۴۰ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری شده، شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان مرتبط با این کلاهبرداری و احقاق حق مالباختگان ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر