کد خبر: 168690
A

مرد جوان: دوستم به من می خواست تجاوز کند، او را کشتم

مردی جوان در تهران که دوستش را به قتل رسانده است ادعا می‌کند مقتول قصد داشت به او تعرض کند.

مرد جوان: دوستم به من می خواست تجاوز کند، او را کشتم

به گزارش سایت دیده بان ایران مردی جوان که دوستش را به قتل رسانده است ادعا می‌کند مقتول قصد داشت به او تعرض کند.

پسری که مدعی است برای جلوگیری از آزار و اذیت دوستش دست به قتل او زده جزئیاتی از حادثه را در دادگاه شرح داد.

متهم که کارگر یک کارگاه بود بعد از قتل دوستش با پلیس تماس گرفت و گزارش داد چه اتفاقی افتاده است.

یک سال قبل مردی جوان به ماموران گزارش داد دوستش را کشته است. با حضور ماموران و انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات آغاز شد. ماموران متوجه شدند درگیری بین این دو دوست رخ داده و فرد دیگری در این درگیری دخالت نداشته است. به این ترتیب متهم دستگیر و به دادسرا منتقل شد.

همچنین جسد به پزشکان پزشکی قانونی سپرده شد و آنها جسد را مورد بررسی قرار دادند. تحقیقات نشان داد علت فوت ضرباتی بوده که به سینه مقتول وارد شده است.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و کیفرخواست را خواند. در ادامه وکیل اولیای دم نیز درخواست قصاص را مطرح کرد. وقتی نوبت به متهم رسید او اتهام قتل را قبول کرد و گفت برای اینکه از خودش دفاع کند دست به قتل زده است.

متهم گفت: من و یونس با هم در کارگاه کار و همان‌جا زندگی می‌کردیم. در واقع کارگاه خوابگاه ما بود و نگهبانی هم می‌دادیم. مدتی بود یونس به من گیر داده بود و می‌گفت باید با او رابطه داشته باشم؛ اما من نمی‌خواستم زیر بار بروم. او سه بار من را وادار کرد که با او رابطه داشته باشم و بار آخر برای اینکه از خودم دفاع کنم وقتی به سمتم حمله کرد و خواست با من رابطه داشته باشد با چاقو یک ضربه به او زدم.

متهم گفت: من نمی‌خواستم با یونس رابطه داشته باشم. با او مشکلی هم نداشتم که بخواهم او را بکشم، تنها دلیل من این بود که خواستم جلوی تعرض او را بگیرم. حتی ضربه را هم به قصد کشت نزدم.

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر