کد خبر: 169357
A

دستگیری ۲۰ سرشاخه یک شرکت هرمی در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری ۲۰ سرشاخه یک شرکت هرمی در آن شهرستان خبر داد.

دستگیری ۲۰ سرشاخه یک شرکت هرمی در رامسر

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جلیل نبوی رستاقی" با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی در شهرستان رامسر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شدند و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، ۲۰ نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: کارآگاهان در بازرسی از منزل آن ها مقادیری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و یک لپ تاپ را کشف و متهمان دستگیر شده به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کردند.

وی ادامه داد: کلاهبرداران با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی جوانان در ابتدا با جلب اعتماد آن‌ها از راه‌های مختلف، به بهانه کار در شرکت‌های پر درآمد، دعوت کرده و با فریب آن ها را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضوگیری می‌کردند.

سرهنگ نبوی رستاقی در پایان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مواجهه با موارد مشکوک که با سرمایه کم پیشنهاد درآمدهای هنگفت می‌دهند، موضوع را از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کرده تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر