کد خبر: 169558
A

دادستان همدان: حکم اعدام قاتل شهید علی نظری، پاسدار ملایری تایید شد

دادستان مرکز استان همدان با بیان اینکه با رأی دیوان عالی کشور، حکم اعدام قاتل شهید علی نظری پاسدار ملایری تایید شد، اظهار داشت: سرگرد پاسدار «علی نظری» از نیرو‌های سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ در جریان تلاش برای تأمین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دادستان همدان: حکم اعدام قاتل شهید علی نظری، پاسدار ملایری تایید شد

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دادستان مرکز استان همدان گفت: پس از بررسی پرونده قصاص قاتل شهید علی نظری در یکی از شعب دیوانعالی کشور، نهایتا قضات رسیدگی‌کننده رای دادگاه بدوی را تائید کردند.

حسن خانجانی با بیان اینکه با رأی دیوان عالی کشور، حکم اعدام قاتل شهید علی نظری پاسدار ملایری‌ ‌تایید شد‌، اظهار داشت: سرگرد پاسدار «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه چهارم آبان سال 1401 در جریان تلاش برای تأمین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: در پی صدور این رای با درخواست متهم و وکیل، پرونده برای تجدیدنظرخواهی به دیوانعالی کشور ارسال شد. با ارجاع پرونده در دیوانعالی کشور و بررسی آن در یکی از شعب دیوان، نهایتا قضات رسیدگی‌کننده رای دادگاه بدوی را تائید کردند و پرونده در حال طی تشریفات قانونی برای ارسال و اجرای حکم به دادگستری کل استان همدان است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر