کد خبر: 169973
A

فوت یک عابر در اثر برخورد با اتوبوس شهری

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید یکدستگاه اتوبوس شهری با عابر پیاده و فوت عابر، در محدوده بزرگراه یارجانی به جنوب خبر داد.

فوت یک عابر در اثر برخورد با اتوبوس شهری

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید یکدستگاه اتوبوس شهری با عابر پیاده و فوت عابر، در محدوده بزرگراه یارجانی به جنوب خبر داد.

سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در ساعت ۱۰:۴۰ صبح امروز در مسیر بزرگراه یارجانی به جنوب قبل از بوستان ولایت، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۱۹ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک دستگاه اتوبوس شهری در حال تردد به مسیر بهشت زهرا (س) جهت شرکت سرنشینان آن در مراسم عزاداری بوده که با عابر پیاده مذکر برخورد کرده و سبب فوت عابر پیاده می‌شود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه علت این حادثه عدم توجه راننده به جلو بوده است گفت: در این حادثه راننده اتوبوس مقصر صد درصد حادثه بوده است.

وی افزود: انتظار پلیس از رانندگان خودروهای سنگین بدلیل طی مراحل گرفتن گواهینامه‌های مرتبط با شرایط رانندگی آن‌ها بر این است که با دقت و تمرکز بیشتری رانندگی کنند و انتظار شهروندان نیز از آنان رانندگی با آرامش و دقت بیشتری است.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر