کد خبر: 170170
A

بازداشت زن موادفروش با ۲۵ کیلوگرم حشیش در نازی‌آباد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک زن مواد فروش با ۲۵ کیلوگرم حشیش خبر داد.

بازداشت زن موادفروش با ۲۵ کیلوگرم حشیش در نازی‌آباد

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ از طریق گزارشات مردمی از فعالیت یک زن موادفروش در محدوده جنوبی تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی با اشاره به نتایج تحقیقات اولیه ماموران گفت:‌ ماموران در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است. در همین راستا نیز هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام و مجوزهای انجام عملیات اخذ شد. در ادامه نیز اطلاعات این زن مورد ارزیابی قرار گرفت که مشخص شد متهم از موادفروشان سابقه‌داری است که قبلا هم بازداشت و روانه زندان شده اما پس از آزادی از زندان به توزیع گسترده انواع مواد مخدر در جنوب تهران روی آورده است. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه این زن دارای شیوه و شگردی خاص در فروش موادمخدر بود، گفت:‌ با توجه به اهمیت موضوع تیمی از ماموران رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار داده و متوجه شدند که متهم در پوشش اجاره یک باب منزل مسکونی در منطقه نازی آباد تهران اعمال مجرمانه خود را انجام می‌دهد. در ادامه نیز با شناسایی مخفیگاه متهم، این فرد در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

باباپور با بیان اینکه ماموران اقدام به بازرسی از مخفیگاه متهم کردند، گفت: در جریان بازرسی انجام شده از مخفیگاه این زن، ۲۵ کیلوگرم مخدر حشیش که به شکل ماهرانه‌ای در منزل جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد. متهم نیز در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اخذ اعترافات متهم، برای این زن پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در خصوص این پرونده نیز همچنان ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر