کد خبر: 170270
A

موافقت رسمی با کاهش خدمت سربازی

میانگین زمانی که سرباز خدمت می‌کند ماه‌های زیادی نیست با این وجود، اما تلاش بر این است تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم کنیم هرچند کار آسانی نیست.

موافقت رسمی با کاهش خدمت سربازی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رییس کل ستاد نیرو‌های مسلح گفت: فرماندهان پذیرفتند با جایگزینی سایر نیرو‌ها و تغییرات فرآیند‌ها بتوانیم سه ماه خدمت سربازی را کاهش دهیم که اتفاق افتاد.

سرلشگر محمد باقری صبح امروز در حاشیه نشست با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان اظهار داشت: مسئله سربازی مسئله آسانی نیست که با تصمیمات ناگهانی بتوان تغییرات اساسی در آن داد، زیرا سرباز و جوان عزیز ما در این مقطع زندگی می‌آید و مسوولیت در دفاع و امنیت کشور موضوع ساده‌ای نیست.

وی بیان کرد: پس از بیش از یک سال و نیم بررسی و تلاش صورت گرفته، فرماندهان پذیرفتند با جایگزینی سایر نیرو‌ها و تغییرات فرآیند‌ها بتوانیم سه ماه خدمت سربازی را کاهش دهیم که اتفاق افتاد.

رییس کل ستاد نیرو‌های مسلح از کاهش و کسری خدمت برای فرزندان ایثارگران، افراد دارای خدمت بسیجی و همچنین مهارت‌آموزی خبر داد و ابراز داشت: میانگین زمانی که سرباز خدمت می‌کند ماه‌های زیادی نیست با این وجود، اما تلاش بر این است تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم کنیم هرچند کار آسانی نیست.

سرلشگر باقری در پایان سخنان خود با اشاره به حضور و انجام وظیفه سربازان در سرتاسر مرز‌ها و بخش‌های مختلف کشور اظهار داشت: هرچند نمی‌توان به آسانی تصمیماتی برای سربازان اتخاذ کرد، اما تلاش برای تسهیلات بیشتر صورت می‌گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر