کد خبر: 170599
A
رمزگشایی از یک بیانیه تاریخ گذشته اما جالب در مورد یک مدیر دولت انقلابی؛

رئیس دانشکده علوم پزشکی دولت انقلابی با رزومه تقریبا هیچ/تشکل های دانشجویی: رئیس دانشکده به وزیر بهداشت توهین می کند!

بیانیه اخیر تشکل های دانشجویی یک شهرستان در جنوب فارس به دلیل رفتارهای و سو مدیریت رئیس دانشکده علوم پزشکی در این شهرستان شروع این گزارش است اما موضوع اصلی نیست!

رئیس دانشکده علوم پزشکی دولت انقلابی با رزومه تقریبا هیچ/تشکل های دانشجویی: رئیس دانشکده به وزیر بهداشت توهین می کند!

به گزارش سایت دیده بان ایران، بیانیه اخیر تشکل های دانشجویی یک شهرستان در جنوب فارس به دلیل رفتارهای و سو مدیریت رئیس دانشکده علوم پزشکی در این شهرستان شروع این گزارش است اما موضوع اصلی نیست! 

تشکل های دانشجویی انقلابی همچون بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری حضرت زینب (س)، جامعه اسلامی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی شهر لار در بیانیه اخیر خود که خبرگزاری دانشجو منتشر کرده است از رفتارهای خارج از عرف، تناقضات، سو مدیریت ها و همچنین سخنان شعاری و وعده های پوچ رئیس این دانشکده انتقاد کرده اند. 

بیانیه اخیر تشکل های دانشجویی علوم پزشکی این شهرستان و بازتاب آن در خبرگزاری ها و سایت های خبری سبب شد تا با جست و جو در رسانه ها بیانیه دیگر آنان را نیز مورد بررسی قرار دهیم. 

در بیانیه ای که باز تشکل های دانشجویی علوم پزشکی شهر لار در خردادماه سال گذشته صادر کرده و مجددا خبرگزاری دانشجو آن را منتشر کرده است ادعاهایی مطرح شده که هم جالب است و هم عجیب. 

تشکل های دانشجویی علوم پزشکی این شهرستان در بیانیه سال گذشته خود مدعی شده اند که رزومه این مدیر دولت انقلابی دارای شبهات بسیاری است. 

با بررسی خبرنگار دیده بان ایران، در رزومه ای که سایت دانشکده علوم پزشکی از  مسئولیت های اجرایی این فرد منتشر کرده است آمده است: مدیر دانشجویی فرهنگی دانشکده پزشکی شیراز، فعالیت‌های مرتبط و آکادمی! سوابق حضور در صنعت داروسازی کشور! سوابق تجاری سازی ایده های فناورانه دارویی! 

تشکل های دانشجویی شهر لار در بیانیه سال ۱۴۰۱ خود نوشته اند: انتصاب استثنایی و عجیب فردی متمایز از سایر دانشگاه‌ها، دانشکده‌های علوم پزشکی کشور (آقای م.س) به عنوان ریاست مجموعه علوم پزشکی لارستان، بدون هیچ گونه سابقه اداری و استخدامی، بدون اتصال به بدنه دولت، بدون تجربه و تخصص، بدون اشرافیت به منطقه، بدون تسلط بر آموزش، بهداشت و درمان و بدون سابقه هیئت علمی با چه توجیه و مصلحتی صورت گرفته است؟ 

در بیانیه سال پیش این تشکل های به اصلاح انقلابی که ظاهرا هم ضریب رسانه ای داده نشده است، ادعایی عجیب مطرح شده است. آنها نوشته اند که این مدیر در جلسات از مافوق‌های خود هم جلو زده و به آنان توهین می کند و کنایه می زند! 

تشکل های دانشجویی شهر لار در آن بیانیه تصریح داشته اند که مستندات ادعای های خود را در اختیار دارند. 

متن صریح این بیانیه می‌گوید: رییس دانشکده در کمال تأسف دارای ضعف شدید اصول اولیه اخلاقی که منجر به توهین و کنایه‌های مکرر به مقام وزیر، معاون وزیر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولین سابق دانشکده ع. پ، تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان در این مدت کم گردیده است (موارد ذکر شده به صورت مستند موجود و قابل استناد است).

photo_2023-11-25_17-04-04

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر