کد خبر: 171350
A

نشت گاز مراسم عروسی را به مجلس عزا تبدیل کرد

مسئول آتش نشانی شهرداری اسدآباد گفت: نشت گاز در یک مراسم عروسی در روستای بید واقع در شهر پالیز موجب انفجار منزل مسکونی و فوت یکی از میهمانان شد.

نشت گاز مراسم عروسی را به مجلس عزا تبدیل کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛یاسر زیوری در تشریح این حادثه اظهار کرد: تعدادی از میهمانان در طبقه پایین منزلی که مراسم عروسی در آن برقرار بوده، در حال استراحت بودند که به علت نشت گاز و زدن ندانسته و ناگهانی کلید برق توسط یکی از افراد حاضر در مراسم عروسی، این منزل  مسکونی منفجر و سه نفر از میهمانان عروسی مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: طی اعلام گزارش این‌حادثه به آتش نشانی  بلافاصله تیمی متشکل از شش نیروی آتش نشانی در قالب دو اکیپ در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

زیوری با اشاره به اینکه طی کارشناسی‌های انجام شده مشخص شد، متأسفانه شلنگ بخاری غیراستاندارد بوده و با استفاده از سه راهی این شلنگ به طول سه متر به بخاری متصل شده بود، خاطرنشان کرد: مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان اعزام شدند. هر سه مصدوم هم مرد بودند.

وی گفت: از سه مصدوم این حادثه دو نفر از مصدومان از بیمارستان مرخص و یک نفر از مصدومان به علت مصدومیت و سوختگی ۸۰ درصدی توسط اورژانس به بیمارستان همدان اعزام شد که متأسفانه به علت درصد بالای سوختگی، این مرد ۶۰ ساله فوت کرد.

زیوری در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سه تا چهار مورد انفجار واحد منزل مسکونی به علت عدم رعایت موارد ایمنی در شهرستان اسدآباد اتفاق افتاده است، تصریح کرد: این تعداد موارد انفجار واحد مسکونی دارای دو مورد فوتی بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر