کد خبر: 171900
A
اختصاصی دیده بان ایران؛

دستور دادستانی تهران برای توقف عملیات خاکبرداری هتل ولنجک+عکس

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ مالک هتل ولنجک به خاکبرداری بدون مجوز اقدام کرد و شهرداری چشمان خود را روی این اقدام بسته و ممانعتی به عمل نیاورد. برخی بر این عقیده بودند که باتوجه به پرداخت بخشی از عوارض به شهرداری تصمیم بر این است که شهر در عمل انجام شده قرار گیرد. به همین سبب دادستان تهران با درخواست ساکنان ولنجک به این پرونده ورود و تا تعیین تکلیف قانونی پرونده این ملک دستور توقف پروژه را صادر کرد

دستور دادستانی تهران برای توقف عملیات خاکبرداری هتل ولنجک+عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مالک هتل ولنجک به خاکبرداری بدون مجوز اقدام کرد و شهرداری چشمان خود را روی این اقدام بسته و ممانعتی به عمل نیاورد. برخی بر این عقیده بودند که باتوجه به پرداخت بخشی از عوارض به شهرداری تصمیم بر این است که شهر در عمل انجام شده قرار گیرد.

به همین سبب دادستان تهران با درخواست ساکنان ولنجک به این پرونده ورود و تا تعیین تکلیف قانونی پرونده این ملک دستور توقف پروژه را صادر کرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ پیمانکار این پروژه با دو بیل مکانیکی خاکبرداری را شروع کرد و پس از رسانه‌ای شدن آغاز پروژه ساخت تصمیم سرعت بخشیدن به عملیات خاکبرداری گرفت. به همین دلیل ۴ بیل مکانیکی در محل پروژه مشغول به کار بودند و کارگاه ساختمانی نیز تجهیز شده بود.

IMG_20231114_163840_288 (1)

چندی پیش رسانه های دولتی به نقل از مهدی چمران رئیس شورای شهر مدعی شده بودند، که هتل ولنجک روی گسل و ۴۳ طبقه نیست این در حالی است که با توجه به دستور دادستانی تهران، این ادعای رئیس شورای شهر تکذیب شده است. 

منبع: سایت دیده بان ایران 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر