کد خبر: 171911
A

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت های وزیر کشور درباره تمرد فرمانده ناجا/موسوی لاری: فرمانده پلیس تمرد می کند

هاشمی رفسنجانی سه شنبه، ۱۷ آذر ۱۳۷۷ نوشت: عصر آقای دری نجف آبادی وزیر اطلاعات آمد از بی اعتمادی رئیس جمهور به وزارت اطلاعات اظهار نگرانی کرد و نمونه هایی از قبیل، مساله قتل آقای داریوش فروهر و قتل‌های اخیر نویسندگان و مساله آیت الله منتظری و حمله به آقایان عبدالله نوری و عطاءالله مهاجرانی و استیضاح وزیر کشور و... را از مواردی گفت

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت های وزیر کشور درباره تمرد فرمانده ناجا/موسوی لاری: فرمانده پلیس تمرد می کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی سه شنبه، ۱۷ آذر ۱۳۷۷ نوشت: عصر آقای دری نجف آبادی وزیر اطلاعات آمد از بی اعتمادی رئیس جمهور به وزارت اطلاعات اظهار نگرانی کرد و نمونه هایی از قبیل، مساله قتل آقای داریوش فروهر و قتل‌های اخیر نویسندگان و مساله آیت الله منتظری و حمله به آقایان عبدالله نوری و عطاءالله مهاجرانی و استیضاح وزیر کشور و... را از مواردی گفت که انتظارتی از وزارت اطلاعات بوده که عمل نشده و نیز از جلسه دیروز رئیس جمهور با دانشجویان انتقاد داشت و آنرا شبیه جلسه اپوزیسیون می بینند و نه جلسه رئیس جمهور، به خاطر شعارهایی که علیه مجلس و قوه قضائیه و صداوسیما بود. و از حرکت وسیعی که علیه مقدسات انقلاب بوجود آمده و عدم توجه به معنویات مردم نیز اظهار نگرانی کرد و گفت محدودیت آیت الله منتظری به تدریج رفع می‌شود.

هاشمی رفسنجانی نوشت: آقای عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور آمد از تمرد آقای هدایت لطفیان فرمانده ناجا گفت و اینکه بخاطر تداخل اختیارات در دو حکم رهبری برای او و فرمانده، ترتیب اثری به دستورات نمی دهد و گله داشت که رهبری به تقاضای اصلاح حکم، ترتیب اثر نداده اند. گزارشی از پیگیری مسئله قتل فروهر را داد که چند نفر از اطرافیان او را دستگیر کرده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر