کد خبر: 174775
A

محاکمه مربی فوتبال به اتهام آزار جنسی ۸ پسربچه در تهران

مربی فوتبال متهم است هشت کودک را فریب داده، به خانه‌اش کشانده و آنها را تحت آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

محاکمه مربی فوتبال به اتهام آزار جنسی ۸ پسربچه در تهران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ متهم یک سال قبل با شکایت چند پدر و مادر بازداشت شد. آنها گفتند فرزندشان دچار تنش‌های روحی شده‌ و بعد متوجه شدند از سوی مربی فوتبال مورد آزار قرار گرفته‌ است.

اولین شکایت از طرف پدر کودکی 12ساله به ماموران داده شد. او گفت: به خاطر علاقه پسرم به فوتبال یک کلاس پیدا کردم و مطمئن شدم که مربی کلاهبردار نیست و کارت مربیگری هم دارد. بعد از مدتی متوجه رفتارهای عجیب پسرم شدم. به‌شدت پرخاشگر شده بود و اضطراب داشت. مدت‌ها او را پیش دکتر بردم و بعد متوجه شدم به پسرم تعرض شده است.

بعد از شکایت این مرد، شکایت‌های دیگری هم به ماموران داده شد. با توجه به حساسیت مساله، بلافاصله ماموران مربی متهم را بازداشت کردند. او همه چیز را انکار کرد و مدعی شد بچه‌ها دروغ می‌گویند.

در ادامه پرونده به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در بازجویی‌ها ادعا کرد تعرضی در کار نبوده است؛ اما مدارک بعدی‌‌ای که ماموران پیدا کردند راز تلخ آزار کودکان را برملا کرد.

شواهد نشان می‌داد مربی جوان هشت پسر ۱۲ تا ۱۳ ساله را به بهانه‌های مختلف و با عنوان آموزش فوتبال به خانه‌اش کشانده و آنها را آزار داده است. همچنین روشن شد بعضی از قربانی‌ها را مجبور به برقراری رابطه با یکدیگر کرده و از آنها فیلم سیاه گرفته تا وادار به سکوت شوند.

وقتی متهم این مدارک را دید اعتراف کرد. او گفت: من تجاوز نکردم فقط بعضی از این بچه‌ها را روی پای خودم نشاندم و به قسمت خصوصی بدن‌شان دست زدم.

این در حالی است که بچه‌ها مدعی هستند مرد مربی آنها را وادار کرده کارهایی انجام بدهند که وضعیت روحی‌شان را به هم ریخته است. یکی از این کودکان گفت: او ما را وادار می‌کرد جلوی همدیگر کارهایی بکنیم که خجالت می‌کشم درباره‌اش حرف بزنم. بعد فیلم می‌گرفت و فیلم‌ها را پیش خودش نگه می‌داشت. من خیلی می‌ترسیدم به پدر و مادرم حرفی بزنم. وقتی بچه‌های دیگر شکایت کردند من هم تصمیم گرفتم موضوع را بگویم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی آماده شد. روز گذشته هشت شاکی پرونده در دادگاه حاضر شدند. آنها که با والدین‌شان آمده بودند شکایت خود را به دادگاه ارائه کردند و خواستار مجازات مربی شدند.

مربی اتهام تعرض را انکار کرد و گفت: آنچه بچه‌ها می‌گویند دروغ است.

او درباره اینکه چرا بعد از شکایت فرار کرده بود گفت: من از ترسم فرار کردم چون نگران بودم برایم دردسر درست شود.

متهم گفت: من قبول دارم بعد از تمرین بعضی از این بچه‌ها را روی پایم نشاندم و به قسمت خصوصی بدن‌شان دست زدم اما تجاوز نکردم. من از کرده خودم متاسف هستم.

سپس وکیل او در جایگاه قرار گرفت و دفاعیات خود را مطرح کرد. با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر