کد خبر: 175008
A

بازسازی صحنه قتل کودک ۴ ساله به دست نامادری سنگدل+عکس

نامادری دختر ۴ ساله که با کتک زدن وی باعث مرگ این کودک شده بود، صحنه ضرب و شتم و قتل را بازسازی کرد.

 بازسازی صحنه قتل کودک ۴ ساله به دست نامادری سنگدل+عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نامادری دختر ۴ ساله که با کتک زدن وی باعث مرگ کودک شده بود، صحنه ضرب و شتم و قتل را بازسازی کرد. بنا بر اعلام دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه، پس از بازسازی صحنه قتل آوا کیفرخواست نامادری سنگدل نیز در روزهای آتی صادر می‌شود.

در ماجرای ضرب و جرح عمدی منجر به فوت کودک چهار ساله توسط نامادری سنگدل در ارومیه تحقیقات این پرونده در مسیر تکمیل شدن است. تمامی جوانب این پرونده از جمله اخذ نظریه پزشکی قانونی، گواهی حصر وراثت، تکمیل پرونده شخصیت متهم، اخذ نظریه روانپزشک، اخذ آخرین دفاع و بازسازی صحنه قتل انجام شد.

در فرایند تکمیل این پرونده، دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی، بازپرس ویژه قتل، مأمورین دایره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان در منزل پدری آوا حضور یافته و پرونده آماده صدور کیفرخواست و ارسال به دادگاه شد.

حسین مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان‌ غربی با تأکید بر اینکه به جرم متهم طبق قانون رسیدگی می‌شود، افزود: همه در برابر قانون مساوی هستند و نباید حق مظلوم ضایع شود و در این پرونده نیز با بازسازی صحنه مراحل رسیدگی پرونده در حال تکمیل شدن است.

وی با اشاره به وظیفه رسانه‌ها در این پرونده اظهار کرد: رسانه‌های جمعی با ارتقای آگاهی‌های حقوقی و اجتماعی شهروندان سعی نمایند در راستای تقویت مهارت‌های زندگی زوجین گام برداشته و از فروپاشی خانواده‌ها ممانعت کنند تا شاهد پیامدهای اینچنینی ناشی از طلاق و خشونت‌های روانی و فیزیکی توسط نامادری یا ناپدری نباشیم.

آوا دختر۴ ساله ارومیه‌ای چند روز قبل با ضرب و شتم نامادری خود پس از بستری شدن در بیمارستان فوت کرد. پدر آوا که خواهان قصاص همسرش است، گفته بود بعد از طلاق، همسر اولش او دو فرزند ۸ و ۴ ساله‌اش را رها کرد و رفت.

وی نیز به ناچار با زن دیگری ازدواج کرد که خودش از ازدواج اولش ۲ فرزند داشت و بچه‌هایش با پدرشان زندگی می کردند، اما این زن با آزار پسر و دختر همسرش سرانجام آوا را به قتل رساند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر