کد خبر: 176177
A

جمع‌آوری ۶۰۴ معتاد متجاهر

۷۳۴ خرده فروش و معتاد متجاهر در کلان شهر مشهد دستگیر و جمع‌آوری شدند.

جمع‌آوری ۶۰۴ معتاد متجاهر

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد، اعلام کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقای اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی ادامه داد: در این طرح ۲ روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های واقع در حاشیه شهر ۶۰۴ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۱۳۰ خرده فروش دستگیر شدند.

نگهبان تصریح کرد: در این راستا ۸ کیلو و ۲۹۹ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۵ هزار و ۲۰ عدد قرص روان گردان و ۱۰ هزار آمپول غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به استمرار طرح‌های پاکسازی در مناطق حاشیه شهر مشهد، خاطرنشان کرد: برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر با جدیت به عنوان یکی از معضلات اجتماعی در دستور کار پلیس است.

کشف ۲۲۶ بسته مواد افیونی از مغازه جوشکاری

سرهنگ عباسعلی دهقانی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد، نیز اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد افیونی در یک مغازه جوشکاری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری شهید فیاض بخش قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از چند روز تحقیقات نامحسوس و اطمینان از فعالیت‌های مجرمانه، سرانجام روز گذشته وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد، تصریح کرد: ماموران پلیس در این عملیات در بازرسی از این مغازه جوشکاری ۲۲۶ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن یک کیلو و ۱۵ گرم که بطرز ماهرانه‌ای در داخل مغازه جاسازی کرده به همراه یک دستگاه ترازوی دیجتال کشف کردند.

وی عنوان کرد: در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی نیز ضمن دستگیری یک زن خرده فروش در بولوار رسالت مقدار ۲۱۲ گرم تریاک، ۸۵ گرم شیره تریاک و ۲۷ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر از مخفیگاه متهم کشف کردند.

دهقانی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع‌رسانی و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر