کد خبر: 176943
A

دستگیری عاملین حمله به سرباز وظیفه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری عاملین حمله به سرباز فراجا «حسین حیدری لقب» در بوشهر خبر داد که بامداد امروز در مقابله با سارقین به شهادت رسیده بود.

دستگیری عاملین حمله به سرباز وظیفه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار حیدر سوسنی جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز جمعه، سرباز وظیفه «حسین حیدری لقب»، از پرسنل کلانتری ۱۱ فدک خورموج که در مرخصی به سر می‌برد، در پارک سیادت بوشهر، پس از شنیدن صدای امداد خواهی یکی از شهروندان که وسیله شخصی (اسپیکر) توسط دو نفر سارق به سرقت رفته بود، به سرعت و با رشادت، برای دستگیری آنان، وارد عمل می‌شود که متأسفانه سارق، با همکاری همدستش، با استفاده از سلاح گرم، این مأمور وظیفه شناس را مورد اصابت قرار می‌دهد و از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: این سرباز غیور و دلاور، پس از اعزام به بیمارستان، به علت شدت جراحات وارده، آسمانی شد.

وی افزود: به محض اعلام خبر، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار تیم اطلاعاتی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت که پس گذشت ۱۲ ساعت، متهمان در مخفی گاهشان در یکی از روستاهای اطراف بوشهر شناسایی و عملیات دستگیری آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در حین عملیات دستگیری، متهمان به محض اینکه متوجه حضور مأموران شدند اقدام به تیر اندازی کرده که در اقدام مقابله به مثل مأموران، قاتل مورد اصابت گلوله قرار گرفت، و به همراه همدستش دستگیر و مصدوم جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شد.

سردار سوسنی اضافه کرد: در بازدید از مخفی گاه متهمان یک قبضه کلت کمری، اسپیکر سرقت شده و موتور سیکلت مورد استفاده متهمان کشف و ضبط شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر