کد خبر: 178925
A

چمران، رئیس شورای شهر: با افزایش قیمت بنزین عوارض هم گران خواهد شد+فیلم

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران: هر چقدر بنزین گران شود، بنزین هم گران خواهد شد. در جلسه پیش از صحن علنی نیز نظرات مختلف در خصوص عوارض ساختمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا این موضوع برای تصمیم‌گیری در صحن شورا مطرح می‌شود.

 چمران، رئیس شورای شهر: با افزایش قیمت بنزین عوارض هم گران خواهد شد+فیلم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی چمران پیش از آغاز جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح دستور جلسه امروز شورا گفت: جلسه امروز را با تاخیر آغاز نکرده‌ایم بلکه ما زودتر از موعد شروع کردیم اما به دلیل آنکه جلسه قبلی کمی به طول انجامید صحن علنی دیرتر آغاز شد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ چمران اضافه کرد: در جلسه امروز در ابتدا نطق پیش از دستوری خواهیم داشت و پس از آن تعدادی از بانوان انقلابی کشور و شهر تهران که به شورا دعوت شده‌اند به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن مورد تقدیر قرار خواهند گرفت پس از آن بررسی عوارض ساختمانی انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: هر چقدر بنزین گران شود، بنزین هم گران خواهد شد. در جلسه پیش از صحن علنی نیز نظرات مختلف در خصوص عوارض ساختمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا این موضوع برای تصمیم‌گیری در صحن شورا مطرح می‌شود. قطعا موضوع عوارض ساختمانی و ارزش‌های معاملاتی و تبصره‌های آن امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد که ممکن است به طول بینجامد و ادامه آن به جلسه بعد موکول شود.

وی دستور کار بعدی شورای شهر را بررسی عوارض پارکینگ‌ها اعلام کرد و اظهار کرد: اگر فرصت شود مورد بررسی قرار می‌گیرد. ما زمانی برای تعیین عوارض داریم ولی پیش از آن باید ابتدا این عوارض از سوی وزارت کشور ابلاغ شود که با توجه به کم‌بودن فرصت مجبور شدیم به یکباره جلسات بررسی این موضوع را بیشتر کنیم.

چمران در پاسخ به سوالی در خصوص اختلاف میان شهرداری تهران و شرکت ایران خودرو در خصوص قیمت و کیفیت اتوبوس‌های تولید داخل اظهار کرد: ما در خصوص اختلافات قیمتی و کیفیتی ورود پیدا نمی‌کنیم هر یک از شرکت‌های تولید کننده داخل که محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب تولید کنند دست‌شان را می‌بوسیم و این محصولات را خریداری می‌کنیم. اختلافات مالی و ملکی قطعا موضوعی است که در آن دخالتی نخواهیم داشت. ما به دنبال اتوبوس‌های باکیفیت و با قیمت مناسب هستیم البته اختلاف قیمت‌ها زیاد است از خرید داخلی استقبال می‌کنیم اما این نباید به گونه‌ای باشد که ما ضرر کنیم.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه گردشگری در محل دائمی نمایشگاه‌های سئول گفت: بخش گردشگری در شهرداری تهران اعلام کرده که از موضوع مطلع نبوده و به دلیل حضور رئیس نمایشگاه‌های گردشگری که جلسه‌ای هم در عباس آباد با حضور ایشان برگزار شد شرکت کردیم اما قطعا بنده در این نمایشگاه شرکت نمی‌کنم ولی این اقدام شهرداری تهران نیز تخلف نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: نمایشگاه‌ها در نقاط مختلف تهران برگزار می‌شود همانند منطقه 22 می‌توانند این نمایشگاه‌ها را برگزار کنند اما توصیه ما این است که در جایی که برای برگزاری نمایشگاه‌ها ساخته شده نمایشگاه‌ها برپا شوند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر