کد خبر: 179067
A

توضیحات سلاجقه درباره وضعیت قلاده شیر باغ‌وحش مشهد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره وضعیت یک قلاده شیر در مشهد، گفت: اگر مشخص شود که جنبه بیماری این قلاده شیر دلایلی مرتبط با وضعیت رسیدگی و تأمین نشدن مواد غذایی داشته باشد حتما برخورد قانونی انجام می‌شود.

توضیحات سلاجقه درباره وضعیت قلاده شیر باغ‌وحش مشهد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در امر احیای دریاچه ارومیه قبلا با کشورهای مختلف از جمله ژاپن همکاری شده بود ولی درحال حاضر همکاری نداریم.

وی یادآور شد: گام دوم احیای دریاچه ارومیه آغاز شده است و امیدواریم وزارت‌خانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو به وظایف خودشان عمل کنند و دریاچه روزهای خوبی را شاهد باشد. با بارش‌های اخیر وضعیت به نسبت مناسب شده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تمام تالاب‌های اقماری دریاچه با تلاش همکارانم در شرایطی که هنوز بارش نداشتیم، هم از لحاظ تامین آب و هم تنوع زیستی و جانوری وضعیت مناسبی داشت.

سلاجقه در پاسخ به پرسشی درباره حاشیه‌های وضعیت یک قلاده شیر در مشهد، اظهار کرد: همیشه بر باغ‌وحش‌ها نظارت می‌کنیم. در مشهد اما آن قلاده شیر هم از لحاظ سنی با مشکل مواجه است و هم کارهای تیمارگری‌اش در حال انجام است. اگر مشخص شود که جنبه بیماری این قلاده شیر دلایلی مرتبط با وضعیت رسیدگی و تامین نشدن مواد غذایی داشته باشد، حتما برخورد قانونی انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر