کد خبر: 179393
A

دستگیری عربده‌کش‌های محله مسعودیه و ۲ قمه‌کش در نظام آباد

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از دستگیری پنج عامل ناامنی محله مسعودیه که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح قدرت نمایی کرده و نظم عمومی را برهم می‌زدند، خبر داد.

دستگیری عربده‌کش‌های محله مسعودیه و ۲ قمه‌کش در نظام آباد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۲ شرور قمه‌کش منطقه نظام آباد خبر داد.

 سرگرد محمد زیدی روز شنبه در این خصوص گفت: دیروز ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص شرارت ۲ نفر از اوباش با استفاده از سلاح سرد و تفنگ ساچمه ای دریافت کردند و خبر اولیه حاکی از این بود متهمان علاوه بر قدرت نمایی با سلاح با شهروندان درگیر شده اند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل بررسی های پلیسی آغاز و بدست آمد، متهمان ۲ شرور سابقه دار منطقه نظام آباد بوده که دارای سوابق شرارت و درگیری فراوانی هستند و همچنین در این درگیری ۲ نفر از شهروندان را مورد ضرب و جرح و صدمه بدنی قرار داده اند.

سرگرد زیدی یادآور شد: ماموران سازمان اطلاعات، با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان علاوه بر تفنگ ساچمه ای تعدادی سلاح سرد کشف و توقیف شد، تاکید کرد: هر ۲ متهم پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرگرد زیدی این را هم گفت که پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر