کد خبر: 180146
A

برقراری ۴۸۰۰ تماس مزاحمت آمیز با اورژانس تهران در هفته گذشته

رئیس اورژانس استان تهران از برقرار بیش از ۷۷ هزار تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس در تهران خبر داد و گفت که حدود ۴۸۰۰ تماس نیز از نوع مزاحمت‌آمیز بوده است.

برقراری ۴۸۰۰ تماس مزاحمت آمیز با اورژانس تهران در هفته گذشته

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمداسماعیل توکلی،رئیس اورژانس استان تهران به تشریح آمار ماموریت‌های اورژانس استان تهران در هفته گذشته پرداخت و گفت: اورژانس استان تهران از ۲۷ بهمن ماه تا چهارم اسفند ماه در مجموع ۲۵ هزار و ۷۷۵ مأموریت را انجام داده که در مقایسه با هفته قبل‌تر خود کاهشی چهار درصدی را نشان می‌دهد. در پی این مأموریت‌ها نیز ۶۱۶۵ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند که در آمار افراد انتقالی نیز کاهش دو درصدی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۶۱۰ نفر از خدمات درمانی در محل استفاده کردند، گفت: در مجموع تماس‌های برقرار شده با اورژانس در طول هفته گذشته ۷۷ هزار و ۴۶۰ مورد بود که همانطور که گفتم منجر به انجام ۲۵ هزار و ۷۷۵ ماموریت شده است.  کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس نیز کاهشی ۱۰ درصدی داشته است.

رئیس اورژانس استان تهران درباره آمار مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس نیز گفت: از مجموع کل تماس‌های برقرار شده با مرکز ۱۱۵ اورژانس استان تهران، متأسفانه ۴۸۲۵ تماس از نوع مزاحم تلفنی بوده است. متاسفانه این نوع از تماس‌ها ۱۶درصد افزایش را درذ مقایسه با هفته گذشته داشته است.

به گفته توکلی، از مجموع کل مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۷۹ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده که یک درصد افزایش نسبت به هفته گذشته داشته است. ۲۲ هزار و ۱۹۶ مورد نیز حوادث غیر ترافیکی بوده که کاهشی پنج درصدی داشته است. اورژانس هوایی نیز پنج سورتی پرواز داشته که در پی آن پنج مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر