کد خبر: 180920
A

اعزام ۲ مصدوم حادثه سریال «سلمان فارسی» به تهران

هوفر رفیعی، رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اظهار کرد: تعداد مصدومان حادثه سریال سلمان فارسی در روستای خیج شهرستان شاهرود پنج نفر بود که پس از طی فرآیند درمان، ۲ مصدوم به علت شکستگی‌های زیاد به تهران اعزام شدند.

اعزام ۲ مصدوم حادثه سریال «سلمان فارسی» به تهران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود گفت: ۲ نفر از پنج مصدوم حادثه فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» از شاهرود به تهران اعزام شدند.

هوفر رفیعی، رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اظهار کرد: تعداد مصدومان حادثه سریال سلمان فارسی در روستای خیج شهرستان شاهرود پنج نفر بود که پس از طی فرآیند درمان، ۲ مصدوم به علت شکستگی‌های زیاد به تهران اعزام شدند

وی افزود: پنجشنبه هفته گذشته پنج مصدوم این حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند که ۲ نفر به نام‌های محمدعلی گرگانی و مهدی جزیی به صورت سرپایی در محل اورژانس این بیمارستان درمان و مرخص شدند.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با اشاره به اینکه سه مصدوم دیگر به نام‌های مصطفی نوروزی، علیرضا یوسف‌زاده و علی عجم نیز پس از اعزام به این بیمارستان بستری شدند، ادامه داد: مصطفی نوروزی بعد از یک روز بستری و تحت نظر بودن، از بیمارستان مرخص شد.

رفیعی بیان کرد: علیرضا یوسف‌زاده نیز برای ادامه درمان به بیمارستان اختر تهران اعزام شد و علی عجم نیز در حال اعزام است.

وی با بیان اینکه حال عمومی این ۲ مصدوم نیز رضایت‌بخش است، تصریح کرد: یوسف‌زاده و عجم به دلیل شکستگی‌های متعدد برای ادامه درمان به تهران اعزام شدند.

به گزارش فارس؛ این حادثه روی یک پل معلق چوبی و سنگی رخ داد که حدود یک متر با زمین فاصله داشت و متصل به ۲ ستون بود؛ تعداد زیادی هنرور برای تمرین روی این پل بودند که پل نتوانست این فشار را تحمل کند و فرو ریخت.

در این حادثه که در محل فیلمبرداری در روستای خیج شاهرود اتفاق افتاد، پنج نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان باختند؛ مصدومان حادثه با بالگرد به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند.

سریال «سلمان فارسی» محصول مرکز سیما فیلم سازمان صداوسیما به نویسندگی و کارگردانی سیدداوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری است که فیلمبرداری آن در شهرک سینمایی ایران (غزالی) و استان سمنان ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر