کد خبر: 181262
A

وزیر نیرو: معادل ۲.۵ سال باران در سیستان و بلوچستان بارید

وزیر نیرو: بارشهای اخیر در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان معادل ۲ونیم سال بارش بوده که شدت بارشها نیز به شدت بالاست در نقاطی در طی ۲۰ روز ۴۰۰ میلی متر بارش داشته‌ایم. برق تمام روستاها وصل شده است. شبکه آب اغلب روستاها پایدار است. در مخابرات نیز مشکلی نیست.

وزیر نیرو: معادل ۲.۵ سال باران در سیستان و بلوچستان بارید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو صبح امروز با حضور در مناطق دچار سیلاب اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان از میزان خسارت‌های ایجاد شده به بخش‌های زیرساختی و همچنین از روند امدادرسانی به مردم سیل زده توسط تیم‌های حاضر در منطقه بازدید کرد.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با بیان اینکه خوشبختانه سیلاب اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان تلفات جانی نداشته است، گفت: بلافاصله پس از بارندگی‌های اخیر مسئولان پای کار آمده و با خدمات رسانی به موقع، مشکلات ناشی از سیل را تا حد زیادی برطرف کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط بارندگی در استان علاوه بر جنوب استان مناطقی از جمله شهرستان‌های نیکشهر، قصرقند و سراوان نیز تحت تاثیر قرار گرفتند که ۶۵ روستا دچار مشکل شدند، افزود: خوشبختانه در بارندگی‌های اخیر و وقوع سیلاب هیچ گونه تلفات جانی نداشتیم و تنها برخی راه‌ها مسدود شد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ادامه یافتن بارندگی در شهرستان‌های قصرقند و نیکشهر سد‌ها به دلیل حجم بارندگی زیاد در زمان کوتاه سرریز کرد. حدود ۱۶۰ تا ۲۶۰ میلیمتر بارندگی در هر یک از مناطق دشتیاری تا قصرقند را شاهد بودیم، اما باید بتوانیم علاوه بر مهار سیل، آب را ذخیره سازی کنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر