کد خبر: 181975
A

نماینده مجلس: یک ریال حقوق معلمان خدمات خدمتی و قرارداد معین در بهمن ماه پرداخت نشده است

جواد نیک بین نماینده مجلس یازدهم: با وجود قول وزیر وزیر آموزش و پرورش برای پرداخت حقوق معلمان خدمات خدمتی و قرارداد معین در بهمن ماه دادند اما تاکنون حتی یک ریال به این افراد پرداخت نشده و اکنون در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان آنها با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

نماینده مجلس: یک ریال حقوق معلمان خدمات خدمتی و قرارداد معین در بهمن ماه پرداخت نشده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲صحن مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش،  گفت: نیروهای خدمات خدمتی و قرارداد معین از ابتدای سال جاری کلاس های درس را پر کرده و نیاز آموزش و پرورش به معلم را برطرف کرده‌اند و به گفته وزیر آموزش و پرورش هیچ کلاسی بدون معلم نمانده است اما چرا در حالی که به این مهم افتخار و گفته می‌شود که  هیچ کلاسی بدون معلم نمانده، حقوق این افراد را پرداخت نمی‌شود و آنها اکنون بدون مزد کار می‌کنند؟

وی افزود: اگرچه پیگیری های بسیاری برای پرداخت حقوق معلمان خدمات خدمتی و قرارداد معین انجام داده‌ایم و آقای وزیر قول پرداخت حقوق آنها را در بهمن ماه دادند اما تاکنون حتی یک ریال به این افراد پرداخت نشده و اکنون در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان آن ها با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

این نماینده مجلس با انتقاد از عدم تبدیل وضعیت نیروهای خدمات خدمتی، خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مگر پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش با دیگر دستگاه‌ها چه فرقی دارد که این پاداش در وزارتخانه آموزش و پرورش با یک الی دو سال تاخیر پرداخت می‌شود؟ آقای وزیر آموزش و پرورش هرچه سریع تر برای این مسئله فکری کنید چرا که به نظر می رسد شما هم مسیر وزرای قبلی را در پیش گرفته اید و این سبب خواهد شد شما نتوانید در سال آینده سال را در این جایگاه به اتمام برسانید چرا که مجلس تصمیمات جدی خواهد گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر