کد خبر: 182189
A

سردار رادان: در هر کسوتی می‌توان آمر به معروف و ناهی از منکر بود

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه هر فردی باید بسنجد که امر به معروف او چه میزان تاثیر گذاری در افراد خواهد گذاشت گفت: در هر کسوتی می‌توان آمر به معروف و ناهی از منکر بود.

سردار رادان: در هر کسوتی می‌توان آمر به معروف و ناهی از منکر بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار احمد رضا رادان در آئین تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر فرماندهی انتظامی کل کشور با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در مجموعه انتظامی کشور اظهار داشت: در ابتدا از تلاش‌های انجام شده در این رابطه در مجموعه‌های مختلف انتظامی کشور تشکرمی کنم.

وی با بیان اینکه اگر این تلاش‌ها در حوزه‌های مختلف نبود باید می‌دیدیم که وضعیت چگونه می‌بود، گفت: به طور مثال وقتی صحبت از مواد مخدر و معتاد متجاهر در کشور می‌شود، اقدامات انجام شده در این زمینه نادیده گرفته می‌شود، باید بگوییم که اگر این مقدار مواد کشف نمی‌شد وضعیت در کشور به چه صورتی بود.

سردار رادان در ادامه به موضوع آمران به معروف اشاره کرد و افزود: هر فردی باید بسنجد که امر به معروف او چه میزان تأثیر گذاری در افراد خواهد گذاشت و باید بدانیم در هر کسوتی این امکان وجود دارد که آمر به معروف وناهی از منکر بود و در این میان مشاغل مختلف تأثیری در این فریضه الهی ندارد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر باید سختی، علت و هدف خود را برای انجام این وظیفه بدانند خاطر نشان کرد: مسئولان و فرماندهان باید به این فریضه به عنوان یک وظیفه نگاه کنند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه باید در این موضوع حرکت رو به رشد و با سرعتی داشته باشیم خاطرنشان کرد: پیشگیری از آسیب‌های فردی و سازمانی در دستور کار همه بخش‌های نظارتی باشد و مبنای کار بر آمر به معروف و ناهی از منکر گذاشته شود.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان گفت: عملکردی که ۲۳ هزار آمر به معروف و ناهی از منکر در سازمان انتظامی دارند باید به گونه‌ای باشد که مجموعه ما در بسیاری از موارد سرآمد و الگو برای دیگران در آینده نزدیک باشد.

منبع: مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر