کد خبر: 182262
A

‌۵ متهم پرونده کوروش کمپانی دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به پرونده کوروش کمپانی اشاره کرد و گفت: ۵ نفر از عناصر اصلی شرکت دستگیر و تا این لحظه ۲۵ سلبریتی تبلیغ کننده این شرکت به پلیس احضار و دعوت شده و وجوه دریافتی بازگردانده شد.

‌۵ متهم پرونده کوروش کمپانی دستگیر شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد این پلیس اشاره و اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تشکیل قرارگاه انتظامی امین فعالیت‌های خود را در نوروز ادامه می‌دهد، چون مجرمان هیچ تعطیلی ندارند و پلیس هم تعطیلی نمی‌شناسد.

 وی گفت: پلیس امنیت اقتصادی در سال ۱۴۰۲ با برنامه ریزی کامل و بهره گیری از ظرفیت‌های پلیس تلاش خود را به کار گرفت و در این زمینه پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی مبارزه با اخلالگران در نظام اقتصادی، فرار مالیاتی، احتکار، پولشویی و ... را به مرحله اجرا گذاشت.

سردار رحیمی تصریح کرد: در حوزه فرار مالیاتی در ۱۱ ماهه سالجاری ۲۴۰ پرونده به ارزش ۴ همت تشکیل داده و ۳۹۱ نفر را دستگیر کرد.

وی افزود: در حوزه احتکار ۹۲۲ فقره پرونده به ارزش تقریبی ۶ همت تشکیل و ۹۵۵ نفر دستگیر شدند.

سردار رحیمی اعلام کرد: در حوزه اخلال در نظام اقتصادی کشور با استفاده از توان عملیاتی و اطلاعاتی موفق شدیم ۲۶ همت کشفیات و ۱۲۳۸ متهم دستگیر شدند و ۲۳ درصد افزایش ریالی پرونده داشتیم.

وی به زمین خواری اشاره و بیان داشت: همکاران بنده با تمرکز بر پیشگیری و شناسایی زمین‌خواران عمده، تغییر کاربری و پرونده‌های موجود عمل کردند؛ همچنین در حوزه پولشویی نیز تعداد ۹۷ فقره پرونده به ارزش ۵ همت رسیدگی کردیم و ۲۹۱ نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به راه‌اندازی ستاد خبری این پلیس اشاره کرد و گفت: شهروندان به صورت رایگان می‌توانند با شماره ۰۹۶۳۰۰ هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا، سوخت، ارز، دام، احتکار و اختلاس، زمین خواری، فرار مالیاتی و خودرو‌های شوتی و... به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

سردار رحیمی به پرونده کوروش کمپانی اشاره کرد و گفت: پرونده باز است و ۵ نفر از عناصر اصلی شرکت دستگیر شده است.

۵ هزار نفر در پلیس امنیت اقتصادی شکایت کردند و به مرجع قضائی فرستادیم. اگر باز هم کسانی که پول واریز کرده و شکایت دارند به پلیس امنیت اقتصادی تهران یا استان محل سکونت مراجعه کنند.

تا این لحظه ۲۵ سلبریتی تبلیغ کننده این شرکت به پلیس احضار و دعوت شده و وجوه دریافتی بازگردانده شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر