کد خبر: 182581
A

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در طبس

فرمانده انتظامی شهرستان طبس از کشف یک تن و ۷۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در طبس

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سرهنگ مریمی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس از کشف یک تن و ۷۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های یگان‌های مختلف نیروی انتظامی در درون و برون شهر و مناطق جرم‌خیز از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ صورت می‌گیرد.

او افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون یک تن و ۷۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوی پلیس شهرستان طبس کشف شد و این کشفیات نسبت به پارسال ۳۰ درصد کاهش نشان می‌دهد که این روند کاهشی به دلایلی از جمله کاهش ورودی مواد مخدر به کشور و برخورد قاطع فراجا در مرز‌ها برمی‌گردد.

سرهنگ مریمی اظهار کرد: در حوزه خدمات پلیس راهور تعداد ۸ هزار و ۸۶۸ گواهینامه امسال برای مردم صادر شده و ۳ هزار و ۱۲۷ مورد پلاک‌گذاری وسایل نقلیه صورت گرفته که ۲ هزار و ۵۹۸ مورد آن خودرو و مابقی موتورسیکلت بوده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس از کاهش یک درصدی تصادفات برون شهری در محور‌های مواصلاتی وسیع شهرستان طبس خبر داد و بیان کرد: کاهش ۱۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های شهرستان نیز یکی از اخبار خوب سال ۱۴۰۲ بود.

او درباره رشد ۶۷ درصدی کشف مدارک جعلی حوزه اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان طبس گفت و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲ هزار و ۱۳۲ درخواست صدور گذرنامه ثبت شده که نسبت به پارسال ۶۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد و پلیس اماکن طبس نیز  امسال هزار و ۳۰۱ مورد بازدید واحد‌های صنفی و اماکن عمومی را انجام داده که نسبت به پارسال ۲۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرهنگ مریمی از افزایش ۷۴ درصدی دستگیری مشمولین غایب در حوزه پلیس وظیفه عمومی شهرستان خبرداد و اعزام به خدمت سربازی در طبس را با ۹ درصد افزایش نسبت به پارسال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس عنوان کرد: امسال تاکنون ۱۸۳ نفر از سارقین دستگیر شده‌اند که ۳ درصد نسبت به پارسال افزایش دستگیر شدگان را نشان می‌دهد و در همین ارتباط ۲۰ باند سرقت در سال ۱۴۰۲ در شهرستان طبس متلاشی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر