کد خبر: 182932
A

دریچه‌های خروجی سدهای کوهرنگ باز شد

فرماندار کوهرنگ با اشاره به شدت فعالیت سامانه بارشی گفت: هم‌اکنون دریچه‌های خروجی تمامی سدها و بندهای این شهرستان باز شده است.

 دریچه‌های خروجی سدهای کوهرنگ باز شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرماندار کوهرنگ با اشاره به شدت فعالیت سامانه بارشی گفت: هم‌اکنون دریچه‌های خروجی تمامی سد‌ها و بند‌های این شهرستان باز شده است.

شهباز اکبری تاکید کرد: بارش در مناطق مختلف شهرستان کوهرنگ شدت دارد و احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

وی افزود: هم‌اکنون تردد در برخی جاده‌های شهرستان کوهرنگ به‌ویژه مناطق روستایی سخت است و جاده بعضی روستا‌های موگویی و بازفت بسته شده است.

اکبری به آماده‌باش کامل نیرو‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهرنگ اشاره و تصریح کرد: امید است طغیان رودخانه‌ها فروکش کند تا آب به روستا‌ها وارد نشود.

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، احتمال بارش شدید باران، وقوع سیل، رعد و برق، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات، در هشت استان خوزستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، فارس، اصفهان و لرستان از روز سه شنبه و احتمال بارش باران و وزش شدید باد، در ۲۴ استان دیگر نیز، پیش بینی شده است.

در همین راستا هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری هشدار سطح قرمز صادر کرده است.

بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، در ساعات اخیر میزان بارش در ایستگاه کوهرنگ ۴۹ میلمتر، در ایستگاه بازفت ۶۰ میلیمتر و در ایستگاه دوآب‌صمصامی ۴۱ میلیمتر بارش ثبت شده است.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر