کد خبر: 18330
A
رییس هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو:

35 سازمان در تهیه گزارش پلاسکو همکاری داشتند/ به 5 سوال مهم رییس جمهور پرداختیم

رییس هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو، با بیان اینکه در تهیه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو 35 سازمان همکاری داشتند، اظهار کرد: در گزارش ملی به پنج سوال مهم رییس جمهور پرداختیم.

35 سازمان در تهیه گزارش پلاسکو همکاری داشتند/ به 5 سوال مهم رییس جمهور پرداختیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از برنا؛ محمدتقی احمدی، رییس هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو در نشست خبری صبح امروز که در سالن جابرابن‌حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، در ابتدا و ضمن بیان اینکه پلاسکو را فراموش نکنیم، گفت: گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو ابعاد مختلفی دارد.

او افزود: در فروریزی این ساختمان یک نارسایی انباشته شده در سال‌های اخیر نقش دارند و متاسفانه ما در زمینه فرهنگ ایمنی در کشور کمبودهای فراوانی داریم. امیدواریم آشکار شدن چرایی حادثه پلاسکو راهگشا بوده و و مورد اعتماد ملت ایران قرار بگیرد.

احمدی ضمن بیان اینکه از ابتکار رییس جمهور در تشکیل این هیات قدردانی می‌کنم، اذعان کرد: باید از دور باطل گزارش‌های جهت‌دار، محرمانه و ... خارج شویم، تلاش ما ارایه این گزارش به شیوه علمی و به دور از موارد ذکر شده بود.

او با بیان اینکه در بررسی گزارش پلاسکو از متدلوژی‌های مختلفی استفاده کردیم، ادامه داد: از مصاحبه‌های سنگین تا برداشت‌های نمونه آوار و مطالعات حقوقی و ... طی دو ماه انجام شد.

رییس هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو با بیان اینکه در تهیه این گزارش 35 سازمان همکاری داشتند، اظهار کرد: در این گزارش ملی به پنج سوال مهم رییس جمهور پرداختیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر