کد خبر: 22370
A

دستگیری 38 سارق و خرده فروش مواد مخدر در عملیات پلیس استان مرکزی

در عملیات روز گذشته پلیس استان مرکزی 38 نفر به اتهام سرقت و جرائم مرتبط با حوزه مواد مخدر دستگیر شدند.

دستگیری 38 سارق و خرده فروش مواد مخدر در عملیات پلیس استان مرکزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در تداوم طرح‌های امنیت بخش روز گذشته پلیس استان ،13 نفر به اتهام سرقت و 25 نفر به دلیل ارتکاب جرایم مرتبط با مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: در بازجویی های انجام شده از دستگیرشدگان تعداد 29 فقره انواع سرقت کشف و اموال کشف شده نیز با هماهنگی دستگاه قضایی به مالباختگان تحویل داده شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: کشف دو دستگاه وسیله نقلیه سرقتی،کشف هفت فقره سرقت منزل و دیگر اماکن خصوصی، کشف 9 فقره سرقت محتویات و لوازم خودرو بخشی از کشفیات پلیس استان در این روز بود که درنهایت اموال کشف شده از سارقان پس از هماهنگی بامراجع قضایی به مالباختگان تحویل داده شد.

سرهنگ قاسمی  با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی، از شهروندان خواست تا هرگونه مورد مشکوکی را از طریق سامانه تلفنی به 110 به اطلاع پلیس رسانده تا در کمترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفته و در فراسوی همکاری هدفمند آنان با پلیس، بستر هرگونه هنجارشکنی و تخلف برای همیشه در سطح جامعه از بین برود._ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر