کد خبر: 23813
A
محمد جواد حق شناس در گفتگو با دیده بان ایران:

اعضاء شورا شهر تهران نباید به هر دلیلی استعفاء دهند

منتخبین پنجمین دوره شورای شهر تهران این روز ها در حال ارزیابی شاخص های انتخاب شهردار پایتخت هستند و برخی از این منتخبین بر این عقیده اند که شهردار تهران می تواند از بین اعضاء شورا انتخاب شود و برخی دیگر بر این باورند که نباید ترکیب شورای پنجم تغییر کند.

اعضاء شورا شهر تهران نباید به هر دلیلی استعفاء دهند

دیده بان ایران_محمود اکبری کیا: محمد جواد حق شناس، منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در گفتکو با دیده بان ایران اظهار کرد: تمام اعضاء شورا رایی را که از مردم گرفته اند بر اساس قاعده ای بوده و من به عقیده بنده اتفاق بزرگی افتاده و از خیلی از جهاتی قابل تحلیل است.

وی ادامه داد: متوسط آرا حدود یک میلیون 250 هزار رای بود و این رای با این پشتوانه یک پیام دارد و دوستانی که نامزد شدند مشخصأ برای تصدی سمت عضویت در شورای شهر تهران برای 4 سال از نیمه مرداد 96 تا نیمه مرداد1400 بوده است.

این عضو حزب اعتماد ملی افزود: به عقیده بنده هیچ مجوز و بهانه ای برای رویگردانی از رای مردم قابل توجیه نیست و اعضاء نباید به هر دلیلی از شورای شهر استعفاء دهند.

حق شناس ادامه داد: باید تمامی 21 نفر بنا بر هر دلیلی و پیشنهادی که قبول این موضوع باعث استعفاء از شورای شهر باشد آن را نپذیرند.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران گفت: جامعه ما با نگاه و هوشمندی که داشته فاصله را در انتخابات شورای شهر ایجاد کرد و ما از دو جهت شاهد این نگرانی هستیم و خود افرادی که رای گرفتن نباید به رای مردم بی توجی کنند و از بخش دیگر آن نگرانی از جایگزینی نفر 22 با تمام احترامی که به ایشان قائل هستیم، وجود دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر