کد خبر: 25508
A

محسن هاشمی: به احترام اکثریت خواستم نامم طرح نشود

محسن هاشمی رفسنجانی جزییات جلسه رای گیری امروز شورای شهر و روند انتخاب شهرداری تهران را مطرح کرد.

محسن هاشمی: به احترام اکثریت خواستم نامم طرح نشود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محسن هاشمی در خصوص شرکت نکردن به عنوان شهرداری اعلام کرد: برای احترام به نظر اکثریت شورا، خواستم که نامم بعنوان گزینه شهرداری طرح نشود.

منتخب شورای شهر تهران همچنین ادامه داد: باتوجه به اینکه اکثریت اعضای شورا ،تمایل داشتند که در بررسی گزینه های شهرداری تهران ، فردی از درون شورا مطرح نباشد ، امروز قبل از رای گیری از همکاران خود در شورا ، درخواست کردم که فردی نام بنده را بعنوان گزینه شهرداری تهران مطرح نکند.

محسن هاشمی رفسنجانی افزود:همانگونه که بارها تاکید کرده ام، شورای شهر یک فعالیت جمعی است و حفظ انسجام شورا مهمترین اصل برای کارایی آن است. از این رو با توجه به تمایل اکثریت شورا مبنی بر عدم طرح نام اعضای شورا، بعنوان گزینه های شهرداری تهران، برای احترام به نظر همکاران این اقدام را انجام دادم.

هاشمی تاکید کرد: براساس رای گیری بعمل آمده گزینه هایی که بیشترین آرا را بدست آورده اند ، برنامه خود را به شورای منتخب ارائه خواهند داد تا شورا از میان آنان فردی را انتخاب کند.

وی درخصوص جزییات جلسه امروز شورای شهر و روند انتخاب شدن شهردار اعلام کرد: همچنان معتقدم برنامه محوری بجای شخص محوری ، باید در دستور کار شورا قرار گیرد و ابتدا برنامه شورای منتخب برای مدیریت شهری تدوین شده ومتناسب با برنامه، مجری انتخاب گردد اما با توجه به نظر اکثریت، ابتدا گزینه های اصلی مشخص شدند تا آنها برنامه خود را به شورا ارائه کنند وسپس شورا انتخاب کند.- خبرفوری

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر