کد خبر: 25729
A
زهرا نژاد بهرام:

رأی به شهردار، مشروط به معرفی تیم و ارائه برنامه است

زهرا نژاد بهرام منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران رأی به کاندیدای شهرداری تهران را مشروط به معرفی تیم و ارائه برنامه او خواند و گفت: اعضای شورای شهر تهران به اعضای کابینه یک شهردار و برنامه‌های او برای شهر رأی خواهند داد.

رأی به شهردار، مشروط به معرفی تیم و ارائه برنامه است
 دیده بان ایران: زهرا نژاد بهرام منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران رأی به کاندیدای شهرداری تهران را مشروط به معرفی تیم و ارائه برنامه او خواند و گفت: اعضای شورای شهر تهران به اعضای کابینه یک شهردار و برنامه‌های او برای شهر رأی خواهند داد.
 
انتخاب شهردار تهران که در شورای شهر، به خوان آخر خود رسیده، هر روز با شرایط جدیدتری روبرو می شود. لیست هفت‌نفره منتخب شهرداری تهران که منتظر گزینه‌های نهایی خود است به نیمه راه نرسیده دچار ریزش شده است. از میان نامزدهای نهایی شهرداری تهران تاکنون دو نفر یعنی حبیب الله بی‌طرف و محمد شریعتمداری از دور رقابت‌ها کنار کشیده‌اند.
 
حالا از آن لیست هفت نفره، تنها پنج نفر برای رقابت نهایی انتخاب شهردار تهران بافی مانده اند. این رقابت هم با ارایه برنامه های نامزدها برای اداره هر چه بهتر پایتخت ممکن خواهد و از میان آنان کسی کلید بهشت را در اختیار خواهد گرفت که دارای برنامه ای بهتر و منسجم تر باشد؛ این شرطی بود که منتخبین پنجمین دوره شورای شهر تهران تعیین کرده اند بودند.
 
این در حالی است که اکنون زمزمه های در رابطه با اضافه شدن شروطی جدید برای نامزدها شهرداری تهران شنیده می شود؛ از جمله آنها معرفی تیم همراه شهردار است به این معنا که اعضای شورای شهر علاوه بر برنامه شهردار باید تیم او را نیز ملاک انتخاب خود قرار دهند.
 
زهرا نژاد بهرام، منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ررویداد۲۴ درباره آرای مشروط به کاندیدای شهرداری تهران گفت: ما می‌خواهیم به فرد یا کاندیدای منتخب شهرداری تهران با تیمش رأی بدهیم لذا اعضای شورای شهر حق‌دارند بدانند که شهرداری تهران قرار است با کدام تیم و چه افرادی نسبت به مدیریت شهری اقدام کند.
 
نژاد بهرام در ادامه، ارائه برنامه از سوی فرد منتخب را از ضروریات رأی‌گیری عنوان کرد و افزود: در صورتی اعضای شورای شهر نسبت به کاندیدای مدنظر شهرداری تهران به اجماع خواهند رسید که تیم همراه فرد منتخب شهرداری تهران را نیز بشناسند.
 
او ارائه برنامه از سوی کاندیدای منتخب را از ضروریات روز انتخاب شهردار برشمرد و افزود: برای اعضای شورای شهر تهران برنامه‌های یک شهردار مهم است چراکه باید بدانیم فرد منتخب برای اداره و مدیریت شهر چه برنامه‌هایی را مدنظر دارد تا در ادامه در کنار تیمی که معرفی خواهد کرد به برنامه، تیم و اعضای کابینه شهرداری او رأی بدهیم.
 
او معرفی شهرداران مناطق مختلف تهران را ازجمله ضروریات ملاک انتخاب شهردار برشمرد و گفت: وقتی‌که قرار است هرکدام از هفت نفر منتخب شهردار تهران نسبت به ارائه برنامه‌های شهری خود اقدام کنند ضروری است تا لیست اعضای تیم خودشان را نیز به اعضای شورای شهر تهران معرفی کنند.
 
این منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران در خاتمه گفت: فرد منتخب می‌تواند در انتخاب اعضای تیم خودش به‌عنوان شهردار تهران فراجناحی عمل کند اما آنچه برای اعضای شورای شهر تهران مهم است معرفی اعضای کابینه یا تیم او در کنار برنامه‌های مدیریتی او است که ما بیشتر انتظار داریم فرد منتخب، با ذکر دلیل نسبت به معرفی اعضای تیم خود اقدام کند که ما نیز بدانیم فرد کاندیدای شهرداری برای حل مشکلات شهری تهران با چه اعضایی و چه افرادی می‎خواهد برنامه‌های خود را عملیاتی کند.

منبع: رویداد 24

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر