کد خبر: 28017
A

4 کشته و 7 مصدوم در حوادث رانندگی روز گذشته قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع سه فقره تصادف و کشته شدن چهار تن و مصدومیت هفت نفر در این سوانح رانندگی در استان خبر داد.

4 کشته و 7 مصدوم در حوادث رانندگی روز گذشته قزوین

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ «نصرالله بیگلری» رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس راه پس از اعلام خبر واژگونی یک خودرو «پراید» در جاده اصلی روستای «یاری‌آباد به سمت بوئین‌زهرا» بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود : با حضور ماموران در محل مشخص شد سواری پراید با چهار سرنشین به دلیل عدم توجه به جلو واژگون ، که بر اثر این حادثه راننده و سه سرنشین مصدوم و یکی دیگر از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه فوت و مصدومان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیگلری خاطر نشان کرد: در حادثه دیگری که در لاین شمالی آزادراه «قزوین - زنجان» به وقوع پیوست یک دستگاه خودرو پراید با سه سرنشین نرسیده به سه راهی «ضیاءآباد» به‌علت بی‌احتیاطی راننده و توجه نکردن به جلو واژگون و راننده و سرنشینان مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان یکی از سرنشینان به‌علت شدت ضربات وارده جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در جاده روستای «کهک» به «دیال‌آباد» در شهرستان تاکستان راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت به‌علت شدت جراحت‌های وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

رئیس پلیس راه قزوین یادآور شد: کارشناسان علت این حادثه را بی‌احتیاطی از جانب راننده سواری پراید ناشی از انحراف به چپ نسبت به موتور سیکلت اعلام کردند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر