کد خبر: 31440
A
تذکرهای اعضای شورای شهر به شهرداری

وضعیت نابسامان آرامگاه شهدای مشروطه تا تبلیغات بدنه اتوبوس های شهری تهران

جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز - یکشنبه - شورا نسبت به وضعیت نابسامان آرمگاه شهدای مشروطه در منطقه 11 ، روند ساخت مجتمع های تجاری و همچنین نحوه تبلیغات بدنه اتوبوس های شهری تذکر دادند.

وضعیت نابسامان آرامگاه شهدای مشروطه تا تبلیغات بدنه اتوبوس های شهری تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه با بیان اینکه آرمگاه شهدای مشروطه را دریابید، بر لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان آرامگاه شهدای مشروطه تاکید کرد.

وی افزود: وضعیت این آرامگاه ملی واقع در منطقه ۱۱ مطلوب نیست و شهرداری باید نسبت به بهبود شرایط آن اقدامی موثر و عاجل کند.

* ضرورت توجه جدی به روند ساخت و ساز مجتمع های تجاری

فخاری همچنین نسبت به احداث بی رویه مال ها و مراکز خرید در مناطق شمالی شهر تهران به ویژه در محله اندرزگو، اندرزگو و پاسداران نیز تذکر داد.

وی خاطرنشان کرد: این مال ها بی توجه به بحث جمعیت شناسی و مطالعات ترافیکی در حال احداث هستند که باید نسبت به توقف آن اقدامی فوری انجام شود.

* تبلیغات بدنه، اتوبوس ها را به قفسی برای مسافران تبدیل کرده است

ناهید خداکرمی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه در خصوص نحوه تبلیغات بدنه اتوبوس های شهری تهران تذکر داد و خواستار اقدام سازمان زیباسازی شهرداری برای رفع این معضل شد.

وی با اشاره به حضور خود در اتوبوس های شهری تهران افزود: به گفته شهروندان و مسافران اتوبوس ها، تبلیغات اتوبوس را به قفسی تبدیل کرده است.

وی گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران باید برای رفع این مشکل برنامه ریزی مناسب کند.

خداکرمی تاکید کرد: این نوع تبلیغات بر اساس ماده 297 آیین نامه راهنمایی و رانندگی و همچنین بر اساس ضوابط تبلیغات ممنوع است.

وی تاکید کرد: از نظر زیبا شناختی و سلامت روانی مسافران نیز این تبلیغات قابل توجیه نیست.

زهرا نژادبهرام عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نیز در این خصوص گفت: موضوع تبلیغات بدنه اتوبوس های شهری به سازمان زیباسازی اعلام و تذکر داده شده که هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر