کد خبر: 31538
A

کشف بیش از 20 کیلوگرم تریاک در قم/فراخوان اعزام مشمولان در آبان ماه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از 20کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار نفر در این زمینه در قم خبر داد و گفت: ماموران در بازرسی بعمل آمده از خودروی سواری پراید مقدار 20 کیلو و 500 گرم بالفاف تریاک در قالب 16 بسته آب بندی شده کشف کردند.

کشف بیش از 20 کیلوگرم تریاک در قم/فراخوان اعزام مشمولان در آبان ماه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'غلامعباس بلفکه' روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: با پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر که برادر بودند، قصد دارند با دو دستگاه خودروی سواری محوله را به تهران منتقل کنند.
وی ادامه داد: یکی از این سواری ها حامل بار مواد مخدر به صورت جاسازی و دیگری به صورت راه بازکن ، قصد داشتند مقادیری مواد مخدر را از یکی از استان های جنوب شرقی به پایتخت منتقل و از حوزه استحفاظی قم عبور کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی با استقرار در محورهای ورودی استان قم به سمت کاشان اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خاطرنشان کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی در عوارضی قم کاشان به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 و یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مشکوک و بلافاصله خودروها را توقیف و سپس هر دو خودرو به همراه متهمان دستگیر شده جهت بررسی تخصصی تر و کشف مواد مخدر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.
بلفکه ادامه داد: ماموران در بازرسی بعمل آمده از خودروی سواری پراید مقدار 20 کیلو و 500 گرم بالفاف تریاک در قالب 16 بسته آب بندی شده کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خاطرنشان کرد: در نهایت پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

*فراخوان اعزام مشمولان در آبان ماه 1396

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از فراخوان اعزام مشمولان در آبان ماه سال جاری در سطح استان خبر داد و گفت: تمام مشمولان غائب وغیرغائب دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیر دیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ 23 آبان ماه1396هستند باید ساعت هفت صبح روز سه شنبه هفته جاری در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فم حاضر تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.
سرهنگ' ولی ترابی'افزود: باتوجه به عدم ارسال پستی برگه اعزام به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی ازطریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) صادر می شود، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، جهت دریافت معرفی نامه می توانند به یکی ازدفاتر مذکور مراجعه کنند.
وی ادامه داد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود، ضمناً تمامی مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون و برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
گفتنی است: معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فم به آدرس حدفاصل عوارضی قم کاشان وعوارضی قم تهران و بعد از اداره راه وشهرسازی می باشد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر