کد خبر: 31890
A

بیماران کلیوی خلخال نیازمند حمایت مردم هستند

فرماندار خلخال گفت: بیماران کلیوی ودیالیزی این شهرستان نیازمند حمایت وکمک های مردمی برای ادامه درمان وتامین هزینه های زندگی خود هستند.

بیماران کلیوی خلخال نیازمند حمایت مردم هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فریدون بابایی امروز سه شنبه در جریان عیادت از بیماران کلیوی بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال افزود: هم اکنون 60 بیمار دیالیزی به صورت روزانه در این بیمارستان دیالیز می شوند که بسیاری از این بیماران برای ادامه درمان خود ونیز تامین هزینه زندگی خانواده نیازمند توجه وحمایت مالی مردم خیر و نوع دوست هستند.
وی با تقدیر از دست اندرکاران انجمن حمایت از بیماران کلیوی خلخال بیان کرد: با بهره برداری از درمانگاه خیریه تخصصی بیماران کلیوی خلخال که از سوی این انجمن در حال احداث است بسیاری از مشکلات بیماران کلیوی ودیالیزی از جمله مشکل اسکان بیماران روستایی در شهر برطرف خواهد شد.
در این مراسم که بمناسبت گرامیداشت سالروز ملی دیابت وهفته حمایت از بیماران کلیوی برگزار شد برات باقری مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی خلخال نیز از تحت پوشش بودن 50 بیمار دیالیزی و 25 بیمار پیوند کلیه توسط این انجمن شهرستان خبرداد.
وی گفت: پرداخت مستمری ماهانه به بیماران دیالیزی نیازمند و توزیع سبد غذایی ماهانه در بین خانواده آنان از جمله حمایت های مالی این انجمن از بیماران کلیوی این شهرستان است.
وی با اشاره به اینکه درمانگاه تخصصی بیماران کلیوی خلخال نخستین درمانگاه درسطح استان اردبیل است که با کمک مالی مردم خیر خواه این شهرستان در حال احداث است افزود: برای اجرای این طرح با زیر بنای یک هزارو 560 مترمربع ودر پنج طبقه تا کنون بالغ برهشت میلیارد ریال اعتبارهزینه شده و طرح 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
در این مراسم با اهدای هدایایی از بیماران کلیوی بستری در بیمارستان خلخال و نیز پرستاران پرتلاش این بیمارستان تجلیل شد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر