کد خبر: 32044
A

استاندار آذربایجان شرقی پای درد دل مردم نشست

استاندار آذربایجان شرقی در نخستین ملاقات مردمی رسمی خود، پای صحبت ها و درد دل جمعی از شهروندان نشست و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی پای درد دل مردم نشست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مجید خدابخش امروز سه شنبه در دیدار صمیمی خود با تعدادی از مردم استان از شهرها و روستا های دور و نزدیک، به درخواست ها، پیشنهادها و شکایت های آنان گوش کرد و دستورهای لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را به مدیران دستگاه های استانی صادر کرد.
بر اساس این گزارش، جمعی از معاونان و مدیران کل استانداری و نهادهای دولتی مستقر در آذربایجان شرقی نیز استاندار را در این دیدار همراهی و دستورهای صادر شده از سوی مدیریت ارشد استان را برای رفع مشکلات مراجعان پیگیری کردند.
استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در 45 روزی که توفیق خدمت در این استان را داشته ام، در جلسات و برنامه های مختلف به صورت جسته و گریخته با شهروندان دیدارهای مختلفی داشته ام و امروز نخستین دیدار رسمی من با مردم است.
مجید خدابخش افزود: مراجعان امروز در موضوعات مختلف مرتبط با ادارات و نهادهایی همچون شهرداری، دارایی و تامین اجتماعی مشکل داشتند.
وی ادامه داد: به دلیل درخواست تعداد بسیاری از مردم عزیز استان برای دیدار و گفت و گو، سعی خواهم کرد به صورت یک هفته در میان به همراه مدیران و معاونان استانداری و مدیران ادارات و سازمان های مختلف با مردم دیدار داشته باشیم.
خدابخش اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت به آنان افتخار مسوولان نظام است.
به گزارش ایرنا، 40 نفر از درخواست کنندگان برای دیدار حضوری با استاندار آذربایجان شرقی عصر امروز در عمارت تاریخی استانداری حضور یافتند و مشکلات و درخواست های خود را بیان کردند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر