کد خبر: 32727
A

سیاسی کردن مسایل و مشکلات در کشور از جمله زلزله به ضرر مردم است

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت از سیاسی کردن مسایل و مشکلات کشور از جمله زلزله کرمانشاه و صندوق ذخیره فرهنگیان گلایه کرد و ان را به ضرر مردم دانست.

سیاسی کردن مسایل و مشکلات در کشور از جمله زلزله به ضرر مردم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، قاسم احمدی روز شنبه در شورای اداری شهرستان نوشهر گفت : سیاسی کردن صدمات جانی و مالی زلزله کرمانشاه موجب عدم بررسی و برخورد کارشناسی با مسایل شده و در نهایت به ضرر مردم و کشور خواهد بود و این امر در تمامی موارد از جمله برخورد با متخلفان صندوق ذخیره فرهنگیان نیز صدق می کند.
وی همچنین بر ضرورت بررسی علت افزایش کشته ها و خسارت زلزله در ایران نسبت به سایر کشورها از جمله ژاپن تاکید کرد.
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خواستار نظارت جدی و قاطع برعملکرد مهندسین ناظر ساختمان در ساخت و سازها شد و افزود: ترحم در برخورد با متخلفان در این حوزه جنایت است و باید با متخلفان مربوط برخورد جدی شود.
احمدی لاشکی با اشاره به تخریب برخی مدارس در این منطقه خاطر نشان کرد: اگر زلزله در روز اتفاق می افتاد با توجه به آسیب تمامی مدارس منطقه چند هزار دانش آموز کشته می شدند.
وی همچنین با اشاره به وضعیت درمانی شهرستان نوشهر گفت: متاسفانه سه سال پیش 18 متخصص برای گذراندن طرح به این شهرستان آمدند که به دلیل نبودن انگیزه لازم تنها 2 متخصص ماندند و نبود متخصص موجب نارضایتی مردم شده است.
وی افزود: مسئولان ذیربط باید برای حضور متخصصان در بیمارستان این شهرستان برنامه ریزی کنند.
فرماندار نوشهر نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت کارخانه زباله سوز این شهرستان گفت : در حال حاضر این کارخانه با توجه به جذب اعتبارات و تلاش شبانه روزی مجریان به پیشرفت فیزیکی 80 درصد رسیده است.
علی شادمان تصریح کرد: محیط زیست بر روند ساخت این نیروگاه کاملا نظارت دارد و امیدوارم که پس از تکمیل ان هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر