کد خبر: 33270
A

کمک 5 میلیون تومانی به برخی از خانواده های آسیب دیده زلزله کرمانشاه

رییس جمعیت هلال احمر گفت: خانواده هایی که در حادثه زلزله استان کرمانشاه فردی از اعضای خانواده خود را از دست داده و یا صاحب فرزند شده اند، از 5 میلیون تومان کمک مردمی بهره مند می شوند.

کمک 5 میلیون تومانی به برخی از خانواده های آسیب دیده زلزله کرمانشاه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی اصغر پیوندی روز سه شنبه در نشست خبری به تشریح عملکرد هلال احمر در حادثه زلزله کرمانشاه پرداخت و افزود: به منظور کمک به آسیب‌دیدگان، این مبلغ به زلزله زدگان از محل کمک های مردمی اهدا می شود.
وی همچنین در خصوص چادرهای اهدایی از سوی جمعیت هلال احمر به مردم زلزله زده غرب کشور گفت: تاکنون 82 هزار قطعه چادر به مردم تحویل داده شد و در صورت نیاز، امکان افزایش این میزان نیز وجود دارد.
پیوندی با تاکید بر اینکه کمبودی در خصوص توزیع چادر در میان زلزله زدگان کرمانشاه نداریم٬ گفت: هم اکنون 400 هزار چادر امدادی در انبارهای امدادی در سراسر کشور موجود است و در استان کرمانشاه نیز چادر به اندازه کافی دپو داریم.
وی در پاسخ به پرسشی در باره اینکه برخی افراد، کاستی های امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله اخیر کرمانشاه را متوجه هلال احمر می‌دانند، گفت: حدود یک هزار و 660 روستا در منطقه‌ای به وسعت 50 کیلومتر از مرکز زلزله دچار آسیب شدند قطعاً ارزیابی و امداد‌رسانی این مناطق با سختی مواجه است.
پیوندی در ادامه افزود: در روزهای نخست وقوع این حادثه با مشکل نظم در این مناطق روبرو بودیم که این مساله سبب شد توزیع اقلام امدادی به درستی انجام نشود.
در حال تکمیل..
اجتمام**3377 ** 1569
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر