کد خبر: 33352
A

نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کنگاور گشایش یافت

نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدرسه دخترانه حکیمه کنگاور روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان گشایش یافت.

نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کنگاور گشایش یافت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فرماندار کنگاور در این مراسم، دانش آموزان این نسل را دانا خطاب کرد و دانایی آنها را ناشی از امکانات امروزی برشمرد.
علیرضا ایزدی افزود: امکانات نسل گذشته کم بود اما یک چیز را فراموش نکردند و آن توکل بخدا بود و برای خدا کار کردن تضمین دارد.
فرماندار کنگاور با اشاره به اینکه فضای مطالعه نسل گذشته تنها کتاب بود، تاکید کرد: امروزه نحوه جمع آوری اطلاعات در دهکده جهانی با فن آوری روز صورت می گیرد که به سرعت انتقال می یابد و یک قسمت آن فضای مجازی است.
وی با بیان اینکه امام علی (ع) خیر امور مردم را در نگه داشتن حد وسط و میانه روی عنوان کرده است، خاطرنشان ساخت: باید نحوه استفاده از فضای مجازی را آموخت که بستن چشمها بر روی زشتی ها، هر چیزی را به راحتی نپذیرفتن و انعکاس اخبار درست و دقیق از ملزومات رعایت آن در فضای مجازی است.
ایزدی نقش فضای مجازی در زلزله اخیر بسیار چشمگیر توصیف کرد و اظهار داشت: به تصویر کشیدن فضاهای غیرواقعی در زلزله اخیر نشان داد فرهنگ استفاده درست از آن رعایت نشده است.
فرماندار کنگاور در پایان به نقاط مثبت فضاهای مجازی اشاره کرد و دانش آموزان را به تلاش در راستای آینده ای روشن متناسب با فرهنگ اسلامی و رعایت اعتدال دعوت کرد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر